וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטומוטור: רגע לפני הפתיחה

8.4.2008 / 17:35

פחות משבועיים לפי פתיחת תערוכת הרכב הבינלאומית של ישראל, קבלו סיכום ביניים למה שצפוי לנו

השנה תהיה התערוכה עשירה ומושקעת, בהשתתפותם של מרבית היבואנים והמותגים בישראל (לבד ממרצדס וממכשירי תנועה - יבואנית סוזוקי, קרייזלר ופורשה).

המבקרים בתערוכה מתחלקים לשניים - הצופים הבאים למופעי ראווה, בכדי להתרשם ממכוניות תצוגה מיוחדות ודגמי ספורט אקזוטיים, ואנשי ענף הרכב, הבאים לפגוש את עמיתיהם ולבחון מקרוב את המכוניות שיבלטו בטבלאות המכירה ולא רק בתערוכה.

התערוכה תהיה פתוחה ארבעה ימים - מ-21 עד 24 באפריל - ימי חול המועד פסח, בין השעות 10:00-21:00 ומחירי הכניסה לא יהיו זולים - 85 שקל לכרטיס במחיר מלא, 75 שקל אחרי הנחה של ועדי עובדים או 45 שקל בשילוב 290 כוכבי ישראכרט. אין מחיר מיוחד לילדים, מה שאומר שהביקור המשפחתי יהיה תענוג יקר למדי. לקוחות נבחרים ואח"מים למיניהם לא יצטרכו לשלם, אלא יוזמנו כאורחי החברות אשר מציגות, לתאי כבוד מהודרים.

כנראה שהמחירים הגבוהים לא ימנעו מרבים לפקוד את התערוכה. דורון גילר, המארגן, מצפה ל-400 אלף מבקרים לפחות, בתקווה שהצפיפות תהיה קטנה יותר מזו שהיתה בתערוכות הקודמות. להלן סקירה של המכוניות הבולטות בתערוכה, הכוללת את דגמי הראווה המיוחדים, וגם את המכוניות שעומדות להציף את הכבישים.

אודי R8

אלפא פנתה למזראטי בכדי למצוא מכלולים למכונית ספורט, ואודי פנתה ללמבורגיני לייצר מכונית ספורט אקזוטית עם מנוע מרכזי. היא הוסיפה מנוע V8 מתוצרתה, עם 420 כ"ס, גיר DSG עם שני מצמדים והנעה לכל הגלגלים, וייצרה את אחת מהמכוניות המרשימות של העת האחרונה.
.

אינפיניטי FX50

חצי שנה לפני השקת המותג בישראל, חטיבת היוקרה של ניסאן תערוך הופעת בכורה בישראל באוטומוטור. יוצגו שני דגמים: מכונית הסלון G ורכב הכביש-שטח FX50.




.

אלפא רומאו 8C קומפטיציונה

אלפא רומאו, פעם יצרנית מכוניות ספורט קיצוניות, הפכה למותג ספורטיבי-יוקרתי של פיאט. לאחרונה היא מנסה להשיב את התהילה עם מכונית ספורט אקזוטית, על בסיס מכלולי מזראטי: מנוע V8 עם 450 כ"ס, הנעה אחורית והכל עטוף בעיצוב רטרו של אלפא רומאו.
.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ב.מ.וו X6

אם אפשר לשלב בין קופה לסדאן, אז למה לא לשלב אותה גם עם רכב שטח? זה מה שב.מ.וו ניסו לעשות, והציגו רכב מרשים ובלתי מצטנע. שיווקו בישראל יחל בזמן התערוכה, במחיר התחלתי של 650,000 שקל.


.

הונדה אקורד

הקווים החיצוניים דומים לאלה של קודמתה, אך בהונדה מבטיחים כי האיכות והבטיחות יהיו גבוהים בהרבה. דבר נוסף שיהיה גבוה בהרבה הוא המחיר, שכנראה יוציא את המכונית מציי הרכב, בהם זכה הדגם הקודם להצלחה ניכרת.

.

מאזדה הקאזה ונגארה

שתי מכוניות התצוגה של מאזדה עוצבו בהשראת התנועה בטבע - דיונות, גלים ולבה זורמת. אלה תרגילים עיצוביים גרידא, שאמורים להציג את האפשרויות הגלומות בעיצוב מכוניות.




.

מיצובישי לאנסר

מיצובישי מציגה מחליפה ללאנסר הוותיקה, שהדגם הנוכחי שלה הוצג כבר ב-2000. הדגם החדש גדול יותר וצפוי להיות גם איכותי ובטיחותי יותר. עם תחילת שיווקו, בהמשך השנה, הוא יוצע בגרסת 1.8 ליטר שלא תהיה בקבוצת הרישוי 2, הפופולרית בציי הרכב, זאת לפחות בשלב הראשון של מכירתו. בתערוכה יוצג גם הדור החדש של גרסת האיבו הספורטיבית עם 295 כ"ס, הנעה לכל הגלגלים ומהירות מירבית של 242 קמ"ש. גם היא תגיע לישראל בהמשך השנה הנוכחית.

סיטרואן C5

מכונית המנהלים של סיטרואן מנסה לשלב את האופי והנוחות הצרפתיים עם איכות ברמה גרמנית - כך לפי הבטחת היצרן. היא תגיע לישראל רק בתחילת 2009, ובמחיר שיביא אותה לקבוצת הרישוי 5.


.

פולקסווגן פאסאט CC

מכונה סדאן-קופה, אך זו בעצם סדאן, בעיצוב אלגנטי ודינמי, אך עם קשר עיצובי לפאסאט המוכרת. לקראת הקיץ יחל שיווקה בישראל, ומעניין יהיה לראות אם פולקסווגן תפתח אותו במודעות שיכוונו כנגד הפאסאט הישנה יותר ("כמו פאסאט, רק יפה יותר", למשל).

.

פיג'ו 308

מכונית משפחתית חדשה מבית פיג'ו, המתבססת על רצפת קודמתה, ה-307, אך מבטיחה להציע איכות משופרת, מרחב פנימי עדיף (בזכות רוחב גדול בהרבה) ומנועים משופרים (שפותחו יחד עם ב.מ.וו). השיווק מתחיל בימים אלה.

.

פיאט 500

קשה לדעת באיזו קטגוריה למקם את הפיאט 500. יש לה עיצוב מיוחד ומרשים כאילו היתה אחת מהמכונית שבתצוגה, אבל במחיר סביר של 125,000 שקל בלבד. היא יכולה לזכות לתפוצה רחבה יותר מזו של מכוניות הספורט.


.

פיאט לינאה

משפחתית חדשה של פיאט, המתבססת על גרנדה-פונטו (בתוספת תא מטען מכובד), ומיועדת להחזיר את היצרן לפלח השוק החשוב של מכוניות משפחתיות בקבוצת הרישוי 2. המכונית תגיע לישראל בסוף 2008, עם מנוע 1,600 סמ"ק ותיבת הילוכים אוטומטית.
.

שברולט קמארו

הקמארו תעבור בקרוב לייצור סדרתי. מדובר במכונית שרירים אמריקנית לפי המרשם הישן - מנוע גדול וחזק, הנעה אחורית ומימדים נדיבים. ב-2009 היא תגיע לאולמות התצוגה, גם בישראל, ובינתיים אפשר להתרשם ממנה בתערוכה.

.

עוד בתערוכה

שברולט תחשוף את האוויאו המחודשת, וגם את המאליבו ההיברידית. פולקסווגן תביא גרסת R50 ספורטיבית של הטוארג וגרסאות למחנאות של הקאדי והטרנספורטר. פיג'ו תראה לקהל את הגרסה הפתוחה של ה-207. בדוכן של יונדאי יימצאו הג'נסיס והוורה-קרוז המפוארים וגם ה-i10 הקטנה. סובארו תגלה את הפורסטר החדש. פורד תציג את הוורב - קדימון לפיאסטה החדשה שתיובא בקרוב. פיאט תציג את סדיצ'י - גרסתה לסוזוקי SX4 - ובנוסף את הבראבו החדשה.

רכבי שטח חדשים, כמו ניסאן X-טרייל, רנו קוליאוס וסיטרואן C- קרוסר יוצגו לראשונה לקהל הישראלי, וגם מכוניות במראה של רכב-שטח, כמו סקודה רומסטר סקאוט וסיאט אליתאה פריטראק.

פיאט ורנו יציגו מכוניות האצ'בק ספורטיביות: פיאט תחשוף את פונטו אבארת' ורנו את קליאו ספורט ומגאן ספורט, לקראת שיווקן בישראל. מתחם טויוטה יתמקד בהגנה על הסביבה, וייעשו בו פעילויות מיוחדות בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully