וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב מכינוס באתר 'יד2'

ירון אדרי

31.8.2010 / 12:37

אתר לוחות המודעות משיק ערוץ חדש באמצעותו ניתן לבחון רכישת כלי רכב מכינוס נכסים בהנחה של עד 40 אחוזים ממחיר המחירון

אתר 'יד2' משיק שירות חדש במסגרת לוחות המודעות החינמיים למכירת כלי רכב משומשים. בשיתוף עם אתר 'כינוס', פתח 'יד2' ערוץ חדש ובו יוצעו למכירה כלי רכב הנמצאים בטיפול משפטי, בתהליכי כינוס נכנסים ומכרזים. מדובר בהמשך שיתוף פעולה בין שני האתרים כאשר קדם לו שירות דומה בתחום הדירות.

מידי שנה עומדים כ-2,500 כלי רכב למכירה במסגרת זו, כך לדבריו של יעקב שהרבני מנהל אתר 'כינוס'. מדובר בכלי רכב הנמצאים בבעלות זמנית של הוצאה לפועל, של עורכי דין מנהלי עיזבונות, בבעלות בנקים בשל עיקולים, פירוקי שותפויות ועוד. אתר כינוס אוסף מדי יום נתונים ואלה יעודכנו באופן שוטף בערוץ החדש. בשלב זה מפורסמים כמאה כלי רכב שונים בינהם רכבי יוקרה, מסחריות ומשפחתיות. המותג הפופולרי ביותר באתר הוא רנו ואחריו יונדאי.

"הערוץ החדש הוא למעשה הריכוז הגדול ביותר בארץ לכלי רכב שהוצאו מבעליהם ומציע לרוכשים פוטנציאל להשגת הנחה של עד 40% על מחירי המחירון", כך אומר שהרבני. נדגיש כי העסקאות אלה נסגרות בשיטת המכרז בין הרוכשים המתעניינים בעסקה ובין עורכי הדין. הגשת הצעת מחיר אינה כרוכה בתשלום ומוגבלת בתאריך סופי לבחירת הזוכה. באמצעות האתר יכולים המתעניינים לראות הצעות אחרות שניתנו ולשפר הצעתם בהתאם. לאחר אישור העסקה על ידי הגורמים הרלוונטיים, עובר הרכב לזוכה.

לדברי רועי שגב, סמנכ"ל 'יד2', מדובר בעוד שירות חינמי של האתר המאפשר למי שמתעניין ברכישת רכב לקבל את כל האופציות בשוק המשומשות. "85% מפעילות הקנייה והמכירה בשוק הרכב יד שנייה מתנהלת באמצעות האתר". נציין כי אתר 'יד2' מציע בנוסף קטלוג למכירת רכב חדש ומחירון רכב משומש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully