וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: 5 כוכבים לטנדר בניסוי ריסוק

רכב העבודה פורד ריינג'ר, מקביל מאזדה BT-50, זוכה לציון המרבי במסגרת ניסויי הריסוק האחרונים של Euro-Ncap. חמישה כוכבים גם ליונדאי וולוסטר, אודי Q3 ושברולט קפטיבה

תריסר מכוניות חדשות נבחנו בסבב הריסוקים החדש של Euro-Ncap, וכולן ללא יוצא מן הכלל קטפו חמישה כוכבים וניקוד גבוה. אלא שגולת הכותרת הפעם אינה מכונית פרטית כזאת או אחרת כפי שנהוג לפרסם מידי כמה חודשים, אלא הכתרת פורד ריינג'ר - טנדר הפיק-אפ, לרכב העבודה הראשון באירופה שהצליח לקבל את מלוא הכוכבים על ידי בוחני הארגון. מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית לטנדר שפותח באוסטרליה, וב-2008 הצליח לגרד רק שני כוכבים עלובים.

לדברי הארגון, הריינג'ר, מקבילו של מאזדה BT-50, צבר 81 אחוזים במבחן הגנה על הולכי-רגל - מהציונים הגבוהים שנרשמו אי-פעם בקבוצה, ועל כן קובע רף חדש לבטיחות בסגמנט. הפרונט הקצרצר הוכיח במסגרת המבחן יכולת התגמשות וספיגת אנרגיה יעילה, שמונעת פגיעות קריטיות בבני-אדם לצד תא נוסעים עמיד בפני התנגשויות. "עם התוצאות המצוינות של הריינג'ר, יש לנו סטנדרט חדש וגבוה לכל הטנדרים הבאים", כך אומר סמנכ"ל Euro-Ncap מיכאל ואן ראטינגטון. הריינג'ר זכה ב-86 אחוזים בהגנה על ילדים בתא הנוסעים, ו-96 אחוזים על מבוגרים.

אודי Q3

רכב הפנאי החדש של אודי הציג יכולת עמידות גבוהה בתאונות חזית. הגנה טובה נרשמה לברכיים ולראשים (בכל הגדלים). במבחן העמוד נרשמו ציונים נמוכים יותר, אך מספיק טובים ביחס לקבוצה, עם פגיעות בדרגת חומרה בינונית באיזור הצלעות. הגנה על ילדים הייתה טובה מאוד, וכן על הולכי-רגל (למעט פגיעות ראש במבוגרים מהחלק הקדמי). אודי Q3 גרף 94 אחוזים בהגנה על מבוגרים, 85 אחוזים עבור ילדים, 52 אחוזים על הולכי רגל, ו-86 אחוזים עבור בקרות אחיזה ובלימה.

ב.מ.וו סדרה 1

ב.מ.וו סדרה 1 היא מהמכוניות היותר טריות כרגע באירופה לאחר החלפת הדגמים. גם היא זוכה לחמישה כוכבים כאמור, כאשר הבוחנים מציינים בעת תאונת חזית מעטפת חזקה בפני כל סוגי התאונות. פגיעות קלות נרשמו באגן ובאיזור הירכיים במפגש עם עצם מלפנים, אך במבחן העמוד הופחתו נקודות עבור פגיעות באיזור הצלעות. ציון מקסימלי קיבלה סדרה 1 על הגנה לילדים, אך פחות הרשימה במבחן פגיעות בהולכי-רגל. הציונים שלה: 91 אחוזים בהגנה על מבוגרים, 83 אחוזים בהגנה על ילדים, 63 אחוזים על הולכי-רגל ו-86 אחוזים עבור בקרות אלקטרוניות.

יונדאי וולוסטר

יונדאי וולוסטר היא ללא ספק מהמכוניות המעניינות בשוק המקומי שלנו – גם קופה וגם ארבע דלתות. וכעת היא מוכיחה שעם הופעה אפשר לשלב גם בטיחות גבוהה. בוחני הארגון העניקו לוולוסטר ציונים גבוהים בכל הפרטמטרים (כמו שאר המשתתפות), ובמיוחד בהגנה על ילדים -89 אחוזים. במבחן החזית הוכיחה עמידות גבוהה ללא פגיעות רציניות וכך גם במבחן העמוד שהניב תוצאות חיוביות על גופי בובות הריסוק. שאר הציונים שקיבלה מתפלגים באופן דומה לאחרות: 96 אחוזים להגנה על מבוגרים, 49 אחוזים על הולכי-רגל, ו-71 אחוזים עבור בקרות יציבות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טויוטה יאריס

הציון של טויוטה יאריס החדשה מגיע בתזמון לא רע, שכן המכונית תושק בישראל במהלך דצמבר הקרוב. הסופר מיני היפנית שהתחדשה השנה הצליחה לקבל את אחד הציונים הגבוהים בהגנה על הולכי-רגל – 60 אחוזים, וכן קיבלה מחמאות על הגנה על איזורי הגפיים והצדדים בגוף במבחן העמוד. בטיחות ילדים תועדה כטובה אבל לא מעולה, אך במבחן הפגוש הקדמי הופחתו נקודות עבור פגיעה בראשי ורגלי ילדים. יאריס השיגה 89 אחוזים בהגנה על מבוגרים, 81 אחוזים עבור ילדים ו-86 אחוזים עבור בקרות בטיחות אלקטרוניות.

שברולט קפטיבה

רכב הפנאי שברולט קפטיבה נבחן ב-2007 וזכה בארבעה כוכבים. כמעט חמש שנים חלפו מאז, ונראה ששברולט עשתה את השדרוגים הנחוצים לו. המהדורה החדשה של הקרוסאובר המשפחתי גרפה חמישה כוכבים וציונים בהחלט גבוהים לרכב מסוגו. הקפטיבה החדש צבר 88 אחוזים בהגנה על מבוגרים, 82 אחוזים עבור ילדים ו-71 אחוזים עבור בקרת היציבות. התחום היחידי בו אכזב היה בהגנה על הולכי-רגל – 48 אחוזים בלבד.

הבוחנים מציינים שהקפטיבה מספק תא נוסעים עמיד בתאונות חזית, ושומר על כל הגדלים באותה רמת בטיחות. ניקוד מקסימלי ניתן גם עבור הגנה בפני תאונות עמוד (היטל). גם ילדים כאמור יחושו בו מוגנים, אבל הערה נרשמה לחובתו על חוסר בהירות מידע בנוגע למצב כרית האוויר בצד הנוסע.

עוד מכוניות שזכו בחמישה כוכבים: פיאט פרימונט, לנצ'יה תמא, לנצ'יה וויג'ר, (מבוססת קרייזלר), מרצדס M קלאס, אופל אסטרה GTC ואופל זפירה טורר.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully