וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט טרוורס מתחדש

הקרוסאובר המרווח של גנ'רל מוטורס מחדש את פניו ותכניו לשנת הדגם החדשה, ומציג שיפור ברמת הנסיעה, תיבת ההילוכים ובהתקני הבטיחות. אצלנו בינואר

שברולט טרוורס, רכב הפנאי האמריקני (והגדול), זוכה למתיחת פנים ראשונה מאז שהושק לפני כארבע שנים. בשברולט מציינים כי הרכב ישמור על מאפייניו, אולם יציע איכות נהיגה ורמת שיכוך גבוהים מהדגם היוצא, וכן שודך אל מערכות בידור נוחות יותר לשימוש וסביבת עבודה נעימה. כל זה, יחד עם צרור שינויים וויזואליים ליישור קו עם המשפחה.

מידותיו של הטרוורס (פלפטורמת ביואיק אנקלייב) נותרו כמו שהיו ב-2008: בסיס גלגלים 3.1 מ', רוחב 2 מ', תא מטען של 691 ל' במצב זקור, ויכולת גרירה שנאמדת ב-2,300 קילוגרמים. מבחינה חיצונית, משווה לו שברולט דמות ספורטיבית יותר ופחות ארכאית, עם שימוש בבתי תאורה חדשים ומודרניים וזוויות קדמיות החולקות דמיון לשברולט מאליבו החדשה. בנוסף לכך בולטים כמה שינויים בפגוש כמו בצורות יחידות הערפל וקשתות גלגלים מוגבהות.

חלל הפנים של הטרוורס נעטף בחומרים רכים מבעבר, וגם ב-2012 סביר שישמור על מעמדו כאחד ממובילי הנוסעים השימושיים ביותר. בקבינה מותקנות שלוש שורות שמתאימות לעד שמונה נוסעים (השורה האחורית אף מסוגלת לאכלס אנשים מעל גובה ממוצע, גם בדגם היוצא), כשלמפנים שודרגו המושבים במספר כיוונים נוספים בבקרה החשמלית. מערכת השמע המרכזית – צג 6.5 אינטשים נעטפה בקונסולה מחודשת, וממשקי בלו-טות' לסלולרי בתמיכת מערכת 'מיי-לינק' הם בסטנדרט. באגף הבטיחות, שברולט הכניסה לשימוש בפעם הראשונה כרית אוויר מרכזית (בין שני היושבים מלפנים).

בחזית הטרוורס אין בשורות חדשות. מנוע האמריקני מפיק 288 כ"ס ו-37.1 קג"מ מיחידת ה-3.5 ל' ששה צילינדרים, כשבמותג מציינים מנגד רק שיפור בתיבת ההילוכים האוטומטית (ששה יחסי העברה) שעודכנה על מנת להעניק ליושבים נסיעה חלקה יותר, ולהפחית את צריכת הדלק (8 ק"מ לליטר) ופליטת דו תחמוצת הפחמן.

מיבואנית שברולט לישראל UMI נמסר לוואלה! רכב הי הטרוורס המחודש יגיע לישראל בתחילת 2013.


עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

שברולט טרוורס מתיחת פנים. אתר יצרן
שברולט טרוורס מתיחת פנים/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully