וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו קאפטור: קליאו בשבילים

היצרנית מצרפת חושפת את רנו קאפטור, תאום ניסאן ג'וק עם עיצוב בהשראת הקליאו החדשה. ישלב הנעה קדמית, ידידותיות למשתמש ומערכות פנים חדשות

אחרי הרבה מאוד שנים ללא רכב שטח מובחן, להוציא קוליאוס, רנו מפיקה גרסת פנאי רכה למכונית הסופר מיני רנו קליאו בשם רנו קאפטור (Captur). הדגם הוצג לראשונה כקונספט בתערוכת ז'נבה לפני כשנתיים, וכעת יעשה דרכו לפס הייצור ועם מינימום שינויים ויזואליים למרבה ההפתעה.

הקאפטור מבוסס על פלטפורמה משותפת לרנו קליאו החדשה, ולמעשה משתמש במרבית המכללים של ניסאן ג'וק. הוא פותח ועוצב כתשובה לפיג'ו 2008 החדשה, גרסת הקרוסאובר של קונצרן PSA ועובד ישירות על ידי המעצב הראשי של היצרן לורן ואן דן אקר.

לרכב זוויות מסוגננות כפי שמעוצבת הקליאו, כשבחזית יחידות תאורה גדולות מאוד ובמרכז היהלום הצרפתי המפורסם. ברנו מספרים על קווים נקיים ו "קרוסאובר לא אגרסיבי", וזאת כדי להתמודד על ליבם של שני המגדרים. תוספת חשובה נוספת תהיה בדומה לסדרות ה-DS בסיטרואן, שם ניתן לחבר שני גוונים שונים כדי להעניק אופי יותר אינדבואלי למכונית.

בתא הנוסעים התקינה רנו מושבים רחבים, ומספרת על מידות של 4.1 מ' לאורך, בסיס גלגלים זהה כמעט לקליאו ומרווח גחון שינוע בין 16 ל-18 ס"מ לכל היותר. הקבינה תוכננה עם צג מרכזי גדול במרכזה בטכנולוגיית R-לינק עם תמיכה באייפון ומכשורים אלקטרוניים רבים.

המידע על מערכת ההנעה טרם פורסם, אולם רנו החלה לאחרונה לקדם מנועי 0.9 ל' טורבו שלושה צילנדרים עם הספק של כ-92 כ"ס ו-13.5 קג"מ מטווח של 1,700 סל"ד. מנוע משלים בגרסת הדיזל יהיה ה-1.5 ל' DCI הוותיק בשילוב תיבות ידניות או כפולות מצמד.

רנו תחל למכור את הדגם רק בעוד כחצי שנה לאחר הבכורה בתערוכת ז'נבה. הוא ייצא ממפעל הייצור בספרד ויישא תג מחיר של כ-14 אלף יורו (60 אלף שקלים לפני מס). לישראל יגיע כמה חודשים לאחר מכן.

עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב
רנו קליאו החדשה במבחן דרכים
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully