וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו פורסטר החדש הושק בישראל

10.2.2013 / 11:00

רכב הפנאי של סובארו, הפורסטר בדורו החדש הושק היום בישראל במסגרת מסיבת עתונאים. המחירים, החל מ-189,900 שקל

סובארו פורסטר החדש הגיע לישראל. למרות הקשיים שחווה יפנאוטו יבואנית סובארו לישראל בשנים האחרונות, לרבות ניסיון למכור את זכיון הייבוא, החברה ממשיכה להציג דגמים חדשים בישראל לשנים הקרובות. הסנונית הראשונה מבין הדגמים החדשים הוא הפורסטר, רכב הפנאי הפופולארי של החברה.

הפורסטר החדש ממשיך לשמור על תצורת הסטיישן המוגבה והשימושי עם הנעה לכל הגלגלים, אך הדור הרביעי שהגיע כעת לישראל יציע מנוע בוקסר מהדור השלישי וזה משודך אל תיבת הילוכים רציפה לטובת שיפור צריכצ הדלק - שילוב דומה לזה המוצע בסובארו xv שהושק בשנה החולפת וגם הוא נמדד בקבוצת זיהום 4 הנמוכה.

הפורסטר החדש מקבל גם את מערכת ה-si-drive שמציעה בחירה בשלושה מצבי נהיגה (ספורט, נוחות ונורמל). כמו כן, מרווח הגחון עלה לכדי 20 ס'מ ונוספו גם מערכות אלקטרוניות לסיוע הנהיגה בשטח כמו בקרות אחיזה מתקדמות וחלוקת כוח בין הגלגלים.

הפורסטר החדש מוצע שתי גרסאות מנועים. הראשונה הנו בנזין בנפח 2.0 ליטר שמפיק 150 כ"ס ו-20.2 קג"מ. השניה בעזרת מגדש טורבו מפיק 240 כ'ס ב-5,600 סל"ד וכן 35.7 קג"מ בכל התחום שבין 2,400 ל-3,600 סל"ד.

שלוש רמות אבזור מוצעות: x שמציעה חישוקי פלדה 17 אינץ', בקרת אקלים, בקרת שיוט, מערכת שמע עם חיבורים חיצוניים ובלו-טות' ועוד. רמת ה-xs מוסיפה חישוקים קלים, חלון גג פנורמי, חימום למושבים, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת ועוד. רמת הטורבו תקבל גם חישני גשם ואור, התנעה ללא מפתח, חישוקים קלים במידה 18 אינץ', מושבי עור ועוד.

מבחינת המחירים, רמת הבסיס x תעלה 189,900 שקל, רמת ה-xs תעלה 217,900 שקל וגרסת הטורבו תעלה 264,900 שקל.

מלבד לחידוש הכללי שכסר הרכב, תציע היבואנית 5 שנות אחריות (או 150 אלף ק"מ) במקום 3 עד כה. זאת במטרה לחזק את האטרקטיביות של הרכב בעני הצרכנים.

עוד על סובארו בוואלה רכב
קונים רכב חדש? קבלו מבחן דרכים
"לייק' אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית בגדולה בישראל

השקת סובארו פורסטר 2013 בישראל. קובי ליאני
השקת סובארו פורסטר 2013 בישראל/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully