וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל אדם רוקס: מיני עירונית שובבה

אופל חשפה את גרסת הכאילו שטח העירונית למיני היוקרתית אדם החדשה תחת הכותר "רוקס". מרווח גחון אמיתי אין כל-כך, אבל אמירה וסטייל יש בשפע

את אופל אדם עוד לא ראינו בישראל למרבה הצער, זה ייקח עוד כמה חודשים, אבל גרסאות שונות ומשונות צצות לה בקצב מסחרר. אחרי מהדורת ספורט GT וגרסת קבריולה בקנה, המכונית הראשונה שאופל/ווקסהול מציגה באירופה היא גרסת פנאי קטנה, רעיונית ויוקרתית בשם "רוקס".

רוקס נוצרה בהשראת הפעילות העירונית האמיצה 'פארקור', במסגרתה מבצעים כאמור צעירים מיומנים פעלולים מטורפים בקפיצות על מבנים וביניהם. מעצבי המכונית מתארים את רוקס כעיבוד "שכונתי" עם דיפונים וזוויות המדמים מרפקים, ברכיים, ועצמות בולטות שלרוב נחבטות מפגיעות בטון.

מעצב העל של אופל, מלקולם וורד, מגדיר את המכונית כשילוב בין "אישיות" לדגמי המותג הקומפקטיים וסגנון החיים הצעיר והעירוני. "נהגים אקטייבים רוצים להתבלט מעל השאר. אדם רוקס היא רק תשובה אחת מתוך כמה. היא רק הסנונית הראשונה".

גם OPC, סדנת הספורט של אופל הוסיפה מעט מתכנוניה, וזו התאימה לרוקס מערכת פליטה ווקאלית וגדולה שתתאים היטב לעיצוב החיצוני. הגומי העבה לובש חישוקי 19 אינטש בסגנון "טוויסטר" עם שילוב של מערכת בלימה תוצרת 'ברמבו'. את התקרה הנפתחת, מנגנון בסגנונה של פיאט 500 קבריולה, אפשר להוריד בלחיצת מתג חשמלי ובפרק זמן "מהיר", כך מציינים בחברה. הוא אינו תופס נפח, וכן ניתן לסגור אותו מרחוק דרך אפליקציה במכשיר הסמארטפון.

רוקס הוגבהה קלות בכמה מילימטדרים והורחבה בחלל הפנים בשל המצאות התקרה. תא הנוסעים כולל שילובי צבעים בהירים עם תפירת עור איכותית בחלק מהרכיבים הפנימיים כמו בידית ההילוכים וגלגל ההגה. בקרת השמע יחד עם מערכות המידע תהיינה משוכללות, ואלה יציעו תקשורת עם מגוון מכשירים חדישים כדי להעשיר את חווית המשתמש.

אופל תוכל לחבר לרוקס מנוע בנזין קטן נפח שעומד לרשותה או דיזל אקולוגי. כרגע מדובר על קונספט כפי שצויין, אבל במסגרת התערוכה ניתן אור ירוק לכמה וריאציות של אדם והרוקס בהחלט נכללת ביניהן. אולי תופיע בפרנקפורט בגרסת ייצור.

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully