וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיום שני: פחות פקקים באיילון צפון

הנתיב השלישי שיפתח מדרום לצפון יהיה עבור תחבורה ציבורית בלבד בין השעות 6:30 ל-9:00, וישמש את כלל הנהגים לאחר מכן

בשורה לאומללי פקקי איילון צפון: החל מיום שני הקרוב (2 בספטמבר) יפתח לתנועה נתיב שלישי חדש באורך של 12 קילומטרים שיקל על התנועה העמוסה מכוון דרום למרכז תל-אביב והצפון הישן, כך הודיע היום (ה') משרד התחבורה. הנתיב החדש ישמש כנת"צ (נתיב תחבורה ציבורית) בין השעות 6:30 ל-9:00 ויפתח לאחר מכן לכל הנהגים ברכב פרטי.

הנתיב השלישי (במקום השול הרחב) שהוקצה לצרכי הנת"צ והנהגים, עתיד לחלץ את הפקקים המייגעים בין מחלף חולות לחולון, ומשם לשחרר את התנועה המתנקזת אל המחלפים הראשיים של איזור תל-אביב (לה גרדיה, השלום, ארלוזרוב וכו'). השר כץ מציין כי בכביש זה נוהגים מידי יום כ-150 אלף נהגים ולהערכתו, פתיחת הנתיב תייצר זרימה קלה יותר מדרום לכוון צפון, זאת לאחר שלפני שנה נפתח נתיב דומה בכוון ההפוך.

עוד מוסיף השר כץ, כי בימים אלה נבחנת האפשרות להקמת חניון "חנה וסע" קרוב יותר לתל-אביב, בדומה לזה שהוקם במחלף שפירים בצמוד לנתיב המהיר. כפי שנהוג בחניונים אלה, נהגים משאירים את רכבם במקום ועולים על שאטלים למרכז העיר במשך כל שעות היום.

עבור המשתמשים בתחבורה ציבורית, צפוי כי הנתיב השלישי יעניק פתרון יעיל יותר לאזרחים מרוחקים בדרום ובשפלה, כמו למשל תושבי רחובות, קרית מלאכי, נס ציונה וקרית גת.

עוד חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully