וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בכבישים: 4 הרוגים

ארבעה בני אדם נהרגו השבוע בשלוש תאונות דרכים קטלנית שאירעו על כבישי ישראל. מתחילת השנה: 40 הרוגים

תאונת דרכים במעבר מיתר שליד עומר, 8 במרץ 2014. חטיבת דובר המשטרה, מד"א
40 הרוגים בכבישים מתחילת השנה/מד"א, חטיבת דובר המשטרה

ארבעה בני אדם נהרגו השבוע (2/3/9/3/14) בשלוש תאונות דרכים קטלניות שאירעו בכבישי ישראל, כך עולה היום (ראשון) מדו"ח המתפרסם על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. מתחילת שנת 2014 איבדו את חייהם בכבישים 40 בני אדם, לעומת 61 בתקופה המקבילה אשתקד.

בתחילת השבוע נהרג פעוט ביישוב רהט לאחר שנפגע מרכב פרטי בתאונת חצר. (התאונה בבדיקה ולכן אינה נספרת בשלב זה על ידי משטרת ישראל). בלילה, לקראת חצות אירעה תאונה חזיתית בין שני כלי רכב סמוך לקיבוץ חנתון בגליל התחתון שגבתה את חייו של אחד מנהג הרכב הפרטי, אדם כבן 70.

ב-6 בחודש נהרגה נוסעת רכב פרטי על כביש 71 לאחר שהרכב בו נסעה התנגש במשאית שהובילה בלוני גז. יומיים לאחר מכן נהרגו שני בני אדם, נוסעי רכב פרטי בשנות ה-20 לחייהם בתאונה קטלנית ליד מחסום מיתר. ככל הנראה, היו מעורבים בתאונה עם 3 כלי רכב (אחד מהם נמלט מהמקום).

השבוע נוסף למניין ההרוגים גם אדם כבן 60 שנפצע קשה בתאונה שאירעה ב-28 בפברואר סמוך לצומת תל מונד, לאחר שרכבו סטה מנתיבו והתנגש ברכב מסחרי.

מנתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, עולה כי בחודש פברואר האחרון נהרגו 15 בני אדם, לעומת 28 בשנה שלפני כן. עוד עולה, כי מספר ההרוגים בתחום העירוני הוא 10 בני אדם, ובכבישים ביניערוניים עומד הנתון על 30 הרוגים. מקום המדינה, נהרגו בתאונות דרכים קטלניות 31,957 בני אדם, מהם 4,953 ילדים ובני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully