וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בכבישים: 6 הרוגים

שישה בני אדם נהרגו השבוע בחמש תאונות דרכים קטלניות שאירעו על כבישי ישראל. מתחילת השנה: 192 הרוגים

בת 60 נהרגה בתאונת דרכים בנהלל. מד"א
6 הרוגים השבוע בכבישים/מד"א

שישה בני אדם נהרגו השבוע (10/7/17/14) בחמש תאונות דרכים קטלניות, כך עולה היום (ראשון) מדו"ח המתפרסם על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. מתחילת שנת 2014 נהרגו בכבישים 192 בני אדם, ירידה של 2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

בתאונה חזיתית שאירעה בתחילת השבוע נהרגו נהג ונוסע רכב פרטי על כביש 60 בסמוך לקרית ארבע. שלושה ימים לאחר מכן נהרג רוכב אופנוע כבן 35 לאחר שנפגע ממכונית פרטית על כביש 444 מצפון לדרום.

ב-14 בחודש נהרג נהג משאית כבן 30 לאחר שאיבד שליטה על המשאית והתהפך על כביש 232. הגורם המשוער לתאונה: נהיגה תחת השפעת אלכוהול. כמה שעות מאוחר יותר בשעות הבוקר המוקדמות נהרג הולך רגל כבן 24, פלסטיני שהתפרץ לכביש בסמוך לצומת ברקן. היום (שבת) לפנות בוקר נדרס למוות רוכב אופניים אריתראי מפגיעת רכב מסחרי של מג"ב בכניסה להרטוב.

השבוע נוספו למניין ההרוגים שני בני אדם נוספים שנפטרו מפציעות קשות: ילד כבן 7 שנפגע ממכונית פרטית ברמלה, והולך רגל נוסף, פעוט שנפצע קשה בתאונת חצר בפזורה הבדואית.

על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, עולה כי מתחילת חודש אוגוסט נהרגו בכבישים 16 בני אדם. החודש הקטלני ביותר השנה היה יולי עם 34 הרוגים. מקום המדינה, עומד מספר ההרוגים בתאונות דרכים קטלניות על 32,117 בני אדם, מהם 4,971 ילדים ובני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully