וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי חושפת הכל על ה-i20 החדשה

חודש לפני תערוכת פריס, יונדאי מראה לנו את תא הנוסעים של ה-i20 החדשה וגם מודיעה על גרסת קופה ספורטיבית

יונדאי i20. אתר יצרן
יונדאי i20/אתר יצרן

זמן קצר לאחר שחשפנו עבורכם את התמונות הראשונות של יונדאי i20 החדשה, החברה הקוריאנית מספקת הצצה ראשונה אל תא הנוסעים של מכונית הסופר מיני מתוצרתה, אך מוסיפה גם איור ראשון של גרסת קופה ספורטיבית שתופיע בהמשך.

בדור החדש של ה-i20 מנסה יונדאי לקפוץ מעלה בתחושת היוקרתיות שהרכב ישדר לבעליו ובדרך לזנוח את הקשיחות העממית והפשוטה של פעם. לפי התמונות, תא הנוסעים של רכב זה יהיה צבעוני ואיכותי יותר, שכן חציו של הדשבורד יחרוג מהצביעה השחורה הסטנדרטית (בז', אפור כחול, קפוצ'ינו ואפור רך) ולפי הצהרות יונדאי, רוב חומרי הדיפון יהיו רכים ונעימים למגע ואפילו התפרים של המושבים נעשו בסגנון חדש ומוקפד מבעבר. גם מבחינת המרחב יש ליונדאי בשורה.

הצמיחה בממדים של הדור החדש תאפשר לחמישה נוסעים לשבת בנוחות בתא הנוסעים, כאשר לפי ההבטחות, גם מאחור יהיה מספיק מקום לשלושה מבוגרים. ה-i20 החדשה מבוססת על פלטפורמה חדשה שהצמיחה את בסיס הגלגלים ב-4.5 סנטימטרים ל-2.57 מ' ונפח תא המטען הוגדל ל-320 ל' במצב רגיל (ללא קיפול השורה השנייה), תוספת של כ-25 ליטר לערך. היא גם ארוכה למדיי, כשמקצה לקצה נמדדים כאן 4 מ' וקצת. טרם הובהר אילו מנועים יוצעו בחזיתה של המכונית הקטנה.

יונדאי i20 קופה. אתר יצרן
יונדאי i20 קופה/אתר יצרן

קופה בשם הספורט

לצד ה-i20 העממית, יונדאי תחשוף גם גרסת קופה חדשה ומסקרנת במיוחד. היצרנית הקוריאנית מסתפקת כעת רק בהפצת איור ראשוני של רכב זה, אבל די בו כדי לגרות את האישונים. אם נצליח לסנן מעט את ההפרזה של מכחול המעצבים, נמצא מרכב נמוך שנשען על קווי גוף מובלטים לטובת התחושה הספורטיבית, חישוקים גדולים ומבנה דלת תא מטען וספויילר שמזכירים מאוד את השירוקו של פולקסווגן.

יונדאי מבטיחים שגם ברכב זה יהיה שימוש בחומרים איכותיים מבעבר, אך אותנו מעניין יותר מה יהיה מתחת למכסה המנוע. ניתן להניח שבבסיס ההיצע נמצא שם מנועים שיחלו ב-1.0 ליטר 3 צילינדרים בשם החיסכון, אך יתכן שבקצה העליון יוצע גם מנוע ה-1.6 ליטר טורבו של החברה שמפיק 190 כ"ס. רכב שכזה יכניס את יונדאי לעימות עם ההאצ'בק החמות שמוצעות כיום כמו רנו קליאו ספורט, פולקסווגן פולו GTI ואחרות.

עוד על יונדאי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully