וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקנה: יונדאי i20 חמה

ההוט-האץ' הקוריאנית תתבסס על גרסה ממוקדת של ה-i20 עם תפוקה מרבית של עד 250 כ"ס. בכורה בגרמניה בשנה הבאה

יונדאי i20. אתר יצרן
יונדאי i20. עולה לליגה של החמות?/אתר יצרן

במסגרת השקת יונדאי i20 החדשה בתערוכת פריס, הכריזו בכירי המותג הדרום קוריאני על מכונית חמה חדשה שתיוולד מקרביה של הסופר מיני הפופולרית. ה-i20 תפותח יחד עם צוותי הראלי של יונדאי, שממשיכים להציג הישגים נאים בשנים האחרונות, והיא תהיה בין המכוניות הראשונות לשאת על אחוריה את הכיתוב "N" - סמל חטיבת הספורט המתגבשת.

ה-i20 ספורט תאכלס בחרטום אבולוציה של מנוע ה-1.6 ל' טורבו המשרת את וולוסטר. אולם, יונדאי לא תסתפק ב-200 כ"ס פלוס, כי אם בהספק מקסימלי שיצפין לאיזור ה-250 כ"ס ובכך יהווה סימן ראשון לכוונותיה של יונדאי בסגמנט החמות הקטנות. בשלב זה, נערכים דיונים אם המכונית תעשה שימוש במערכת הנעה כפולה או קדמית, כאשר תיבה ידנית 6 או דו-מצמדית מתופעלת מגלגל ההגה גם הן על הפרק.

ביונדאי ינצלו את הניסיון שצברו במירוצי הראלי (WRC) כדי לכייל את המכונית לביצועי כביש תוקפניים. המתלים, הבולמים וההיגוי יעבור מסכת ניסויים על מסלולי המירוץ בגרמניה על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר נוכח העלייה הדרמטית בעקומת העוצמה. לא ידוע אם ישולב דפרנציאל מוגבל החלקה.

מהצד הוויזואלי, ה-i20 ספורט תולבש מעטפת אגרסיבית הרבה יותר מאחיותיה השגרתיות. יונדאי תשלב הרבה מאפיינים ממכונית הראלי בגרסת הייצור של ה-N החדשה, לרבות שימוש בספויילרים, חצאיות צד, צמיגים שמנים וחישוקי סגסוגת מוגדלים. ייתכן שהיא תשווק במרכב 5 דלתות וכן ב-3 דלתות.

יונדאי תחשוף את המכונית בתערוכת פרנקפורט בעוד כשנה, שם היא תפגוש מתחרות כמו פולקסווגן פולו R עם 220 כ"ס ואולי גרסה מחוזקת קלות של הפיאסטה ST.

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully