וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניחוח אירופי: יונדאי i20 קופה

15.12.2014 / 9:09

יונדאי רוצה לחזק את הנוכחות בסגמנט הסופר מיני ומציגה גרסת קופה נאה ליונדאי i20. תגיע לישראל? אולי

יונדאי i20 קופה. אתר יצרן
יונדאי i20 קופה. רמז לגרסה הספורטיבית שתגיע בשנה הבאה/אתר יצרן

ביונדאי בישלו רפורמה משמעותית לסגמנט הסופר מיני אחרי שהדור הקודם של ה-i20 לא ממש הצליח לאתגר את התוצרת האירופית. השנה איפוא, חשפה יונדאי גרסה חדשה של ה-i20 בתערוכת פריס ומייד לאחר מכן קפצנו לנהוג עליה בפעם הראשונה. מההתרשמות הראשונית, עלה כי ה-i20 התפתחה היטב בפרק הזמן שניתן למתכנניה, אולם דגמי הבסיס היו רק הקרקע להזנקת מספר מהדורות, כאשר אחת מהן היא ספורטיבית עם קרוב ל-190 כ"ס, והשנייה היא דגם קופה אופנתי.

ה-i20 קופה נראית הרבה יותר "ולוסטר" ממכונית סופר מיני עליה היא מבוססת. השוני בין דגמי ההצ'בק המסורתיים למרכבי 3 דלתות ספורטיביים מודגש דרך עיצוב מובחן בחלק הקדמי (פגוש ושבכה) עם שילוב נורות ערפל ותקרה שהונמכה ב-2.5 סנטימטרים. על החלק האחורי, ניתן להבחין בספוילר סמלי מעל קו הזגוגית העליון, בתי תאורה שונים וכן נוספו חישוקי סגסוגת חדשים בגודל 17 אינטש.

תא הנוסעים הקוריאני הוא העתק-הדבק של ה-i20 החדשה. החידושים הם מינוריים בלבד ומסתכמים בתוספות שכנראה תהיינה בחלקן בלעדיות לדגמים הבכירים, כמו למשל גג-פנורמי או מערכת שמע עם צג מגע משודרג. תא המטען קצת יותר גדול עם 336 ל' (תוספת של כ-10 ל' ביחס לדגם הרגיל).

בחזית של ה-i20 קופה, אפשר למצוא מנועים די שגרתיים, בהם ה-1.1 ל' טורבו-דיזל לו 80 כ"ס, 1.4 ל' עם 100 כ"ס בחיבור לתיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות 6 מהירויות. יונדאי דיווחה לאחרונה על תגבור ההיצע עם מנוע 1.0 ל' טורבו 3 צילינדרים שיאבק מול פורד 1.0 ל' אקובוסט, אולם הפרטים אודותיו טרם נחשפו במלואם.

ה-i20 קופה עתידה לשאת את מותג תת-החטיבה הספורטיבית שיונדאי ייסדה אשתקד: N. היא תשווק בקיץ הבא אך לא ידוע אם תגיע לישראל, כך מסרה היבואנית כלמוביל לוואלה! רכב.

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully