וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום קוריאה: מתיחת פנים ליונדאי ולוסטר

21.1.2015 / 9:17

יונדאי ולוסטר התרעננה מעט וכן הצטיידה בתיבת הילוכים דו-מצמדית חדשה. בינתיים, אין בשורה לגבי השוק המקומי

יונדאי ולוסטר. אתר יצרן
יונדאי ולוסטר. מתיחת פנים ראשונה, וכנראה אחרונה. בתמונה: הדגם הנוכחי/אתר יצרן

מספר תמונות לא רשמיות של יונדאי ולוסטר 2015 הודלפו לאחרונה לרשת, במה שנראה כהעתקה של פרסומת שהופצה בדרום קוריאה. במסגרת זו, דווח כי הולסטר קיבלה מראה חיצוני עדכני ביחס לדגם הקיים, ומתחת למכסה המנוע שודרגה בתיבת הילוכים חדישה וכן בקרת צלילים למפלט שנשלטת על ידי הקונסולה הראשית (בהחלט מעניין יהיה לחוות זאת במציאות).

הולוסטר, שעתידה כנראה לסיים את דרכה ביונדאי בעוד כשנתיים, נעטפה באריזה קוסמטית מוגבלת שמסתכמת בפגושים חדשים, בתי תאורה מעט יותר משוכים לכיוון קורות A הקדמיות, חישוקים בעיצוב מודרני ומספר גווני חדשים במשפחה. בתא הנוסעים מדובר בשינויים סמליים, בהם חידוש לוח המחוונים, הוספת מושבי ספורט חדשים בדגם הטורבו ודיפונים באיכות קצת יותר גבוהה.

הבשורה הגדולה ביותר תמצא תחת מכסה המנוע: נהגים שיבחרו בגרסת הטורבו (200 כ"ס), יוכלו לקבל את הדגם כשהוא משודך לתיבת הילוכים דו-מצמדית עם 7 מהירויות במקום 6, כולל כמובן תפעול פקדים מגלגל ההגה. על ביצועים מוקדם לדווח, אם כי ייתכן שצריכת הדלק תפחת בשיעור קל. לא ידוע אם התיבה תגיע גם לגרסאות הבסיסיות של ולוסטר בשלב זה.

גימיק חביב שחונכת מכונית הקופה 3 דלתות הנועזת, היא מערכת אקוולייזר עם ויסות למערכת הפליטה. כן, ביונדאי החליטו לאפשר לנהג לכוון את עומק הצלילים שיוצאים את צמד המפלטים מאחור, וכל זאת באמצעות מערכת הבידור והמידע המרכזית.

הולוסטר המחודשת תוצע למכירה בדרום קוריאה במחיר התחלתי של 20 מיליון וון, שהם כ-19 אלף דולרים לערך. מיבואנית יונדאי לישראל כלמוביל נמסר לוואלה! רכב כי כרגע אין ברשותם מידע אודות הולסטר 2015.

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully