וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי אנדורו: ולוסטר יוצאת לבלות בשבילים

7.4.2015 / 7:16

האנדורו קונספט מציגה תפישה שונה לולוסטר הקומפקטית, עם מבנה מוגבה, מיגונים קלים ומנוע 2.0 ל'. תגיע לייצור? אולי

יונדאי אנדורו קונספט. אתר יצרן
יונדאי אנדורו. ולוסטר על עקבים/אתר יצרן

בזמן שביונדאי שוקלים את עתידה של ולוסטר, המטה בדרום קוריאה הציג בתערוכת סאול גרסת "פנאי" מהודרת המבוססת בחלקה על הקומפקטית המעוצבת שאנו מכירים כאן בישראל. ביונדאי קוראים למיזם החדש "אנדורו" קונספט על שם מירוצי הסיבולת בענף אופנועי השטח, ואם בחברה ירגישו שנוצר הביקוש לרכב פנאי נוסף, ייתכן והאנדורו תגיע בשלב כשלהוא לשולחן הדיונים.

הדמיון בין הולוסטר לאנדורו בולט מאוד, ובמיוחד בחלק הקדמי שנראה כמו רמיזה למתיחת פנים קלה ביונדאי או להתחלה של שפת עיצוב עתידית שתכנס לשימוש בעוד כמה חודשים. אולם מלבד זאת, עושה רושם שהאנדורו אינה תוצאה של חשיבה ממושכת של צוותי האיור, שכן זו זכתה לכמה תפיחות גסות באיזור בתי הגלגלים שהופכים אותה למכונית קונספט בניחוח של סדנת שיפורים שכונתית.

יונדאי אנדורו קונספט. אתר יצרן
יונדאי אנדורו קונספט/אתר יצרן

בחלקה האחורי, מרכיבים את השטח הגדול בתי תאורה קמורים פנימה לכיוון הזגוגית, בעוד הפגוש מכיל גם את הדפיוזר האחורי במרכזו מערכת הפליטה. ביונדאי גם ניסו להכניס קצת ורסטיליות למשוואה והתקינו מעין מגירה נשלפת בתוכה ניתן לשאת ציוד לספורטאים ומטיילים. לא ברור איזו הגנה יש עליה מפני פגיעות גחון, אך לפחות מבחינה רעיונית זה נראה כמו משהו שימושי למדיי במצב נייח.

את האנדורו תניע (תאורטית) יחידת כוח 2.0 ל' טורבו עם כ-200 פלוס, כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים דו-מצמדית עם 7 מהירויות עם פקדים מגלגל ההגה. הביצועים חסרי משמעות בשלב כזה, כמו גם שאר הנתונים. הכול יהיה כפוף ליום בו היצרנית תגיע להכרעה כיצד להמשיך את דרכה של הולוסטר. אם יעשו זאת באמצעות רכב פנאי קומפקטי, ייתכן והיא תינצל מגניזה.

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully