וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: יונדאי סנטה פה מחודש

1.9.2015 / 8:10

כלמוביל החלה לשווק בארץ את רכב הפנאי סנטה פה לאחר מתיחת פנים הכוללת גם חידושים טכנולוגיים. המחירים טיפסו קלות בשל עליות בשער הדולר

יונדאי סנטה פה. רונן טופלברג
יונדאי סנטה פה מחודש בישראל/רונן טופלברג

יבואנית דגמי יונדאי לישראל כלמוביל הכריזה אמש (שני) על תחילת שיווקו של סנטה-פה 2016, לאחר שזה עבר מסכת עדכונים קלה בצד הקוסמטי והטכנולוגי. בתוך כך, עלה מחירו בשיעור של כ-1-2% נוכח השינויים בשער הדולר ומחיר גרסת הבסיס יחל כעת ב-229 אלף שקלים.

במסגרת מתיחת הפנים מקבל סנטה פה ערכת איפור קלילה לרענון; זו מורכבת מתוספות של נורות DRL, וחידושים בבתי התאורה בשני קצותיו. גם השבכה התחדשה, וכן התווספו לו חישוקים בגדלי 18 ו-19 אינטש מובחנים מהסדרות הקיימות במשפחה.

באגף ההנעה מיישר קו סנטה פה עם תקן יורו 6. הדגמים מצוידים כעת בבקרת נהיגה סלקטיבית בשם "דרייבר מוד", לה מספר סגנונות נהיגה: ספורט, אקו, נורמלי וכן את מצב ה-עצור וסע בדגמי הדיזל (הדממת הרכב בעמידה ממושכת). בחזית, ניתן לבחור בין מנוע ה-2.2 ל' טורבו דיזל, לו הספק של 197 כ"ס ו-45 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-10 ש'), המחובר לתיבת 6 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה, או את מנוע הבנזין 2.4 ל' המפיק 192 כ"ס ו-24.7 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-10.9 ש').

צריכת הדלק בגרסת הבנזין היא כ-9 ק"מ לליטר, בעוד לוגם הסולר מחזיר כ-12 ק"מ לליטר. המעבר ליורו 6 הפחית את מדד זיהום האוויר במנוע ה-CRDI (בהתאם לנוסח הישראלי) מדרגת זיהום 15 ל-13.

יונדאי סנטה פה. רונן טופלברג
בקרות נהיגה/רונן טופלברג

סנטה פה נמכר בארץ ב-3 רמות אבזור וב-5 או 7 מושבים. חידוש עיקרי בכל המפרטים יהיה המצאותה של בקרת Connected car עם צג מגע מרכזי מוגדל ל-8 אינטש המאפשרת לנוסעים לקשר את הטלפונים החכמים לרכב ולהנות מגלישה ברשת האינטרנט. מערכת זו מבוססת בקרת 'אנדרויד' וכוללת רדיו Nobex אינטרנטי, WAZE מובנה ובקרוב גם אפליקציות חניה (סלופארק, פנגו...). כמו כן, ניתן למצוא בתפריטים מידע על מרכזי השירות של יונדאי וקישור מהיר אליהם וכן ספר רכב דיגיטילי לעיון.

עוד באותו נושא

נהיגה ראשונה: יונדאי טוסון החדש (IX35)

לכתבה המלאה
יונדאי סנטה פה. רונן טופלברג
יונדאי סנטה פה/רונן טופלברג

לסנטה פה שלוש רמות אבזור כאמור, הנחלקות בין 'פרמיום', 'עלית' ו'סופרים'. ברשימה התקנית הוא מציע לנוסעים בקרת אקלים דיגיטילת, מצלמת נסיעה לאחור, מערכת שמע עם שליטה מגלגל ההגה, חיבור BT ועוד. גרסאות בכירות מוסיפות גם הנעה ללא מפתח, מושבי עור, גג שמש, פנסי קסנון ופריטים נוספים להעשרת החוויה.

המחירים של סנטה פה בישראל יחלו ב-229 אלף שקלים (225 אלף לפני כן), ויאמירו עד 275 אלף שקלים לגרסת דיזל 4X4 ברמת הגימור הגבוהה ביותר.

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully