וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 כוכבים ליונדאי איוניק הייבריד במבחן הריסוק

30.11.2016 / 11:42

גם אודי Q2 גרפה 5 כוכבים בסבב האחרון של מבחני הריסוק ב-Euro-Ncap. סוזוקי איגניס נבחנה בשיטה הדואלית עם ובלי מערכות בטיחות, וצברה רק 3 כוכבים בהיעדרן

אתר יצרן

מכון הבטיחות האירופי Euro-Ncap פרסם היום (רביעי) תוצאות מבחני ריסוק לששה כלי רכב חדשים. חלק מהדגמים, בהם חסרות מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות נבחנו בשיטה הדואלית כדי לבסס את הניקוד המרבי בגרסאות הפשוטות ביותר בהיצע. בסך הכול, מציינים בוחני המכון כי התוצאות טובות מאוד והיצרנים מתייחסים בכובד ראש להמצאותן של מערכות המתריעות בפני תאונות דרכים, או מסייעות למנוע אותן באופן אקטיבי.

בין המצטיינות הפעם נמצא את מתחרת טויוטה פריוס - יונדאי איוניק הייבריד שהושקה לאחרונה בישראל. האיוניק לא נדרשה לבצע מבחנים כפולים מאחר והיא מצוידת במערכות התרעה אינטגרליות כבר בגרסאות הבסיסיות ביותר שלה. היא צברה 5 כוכבים עם ציונים גבוהים בהגנה על מבוגרים, ילדים, וכן על הולכי רגל. לצידה, אודי Q2, הקרוסאובר החדש של מותג היוקרה שגם הוא ליקט מלוא הנקודות, וכך גם פורד אדג' החדש.

בצד השני, נאלצו הבוחנים להפעיל את המתכונת הדואלית במבחני הריסוק של סוזוקי איגניס ושני דגמי סאנגיונג - טיבולי וטיבולי XLV הגדול. היפני וחבריו הדרום קוריאנים זכו רק ל-3 כוכבי ריסוק ללא "קיט בטיחותי", אולם האיגניס טיפסה ל-5 כוכבים במבחן השני שכלל את מערכות ההתרעה ואילו צמד הטיבולים הסתפקו ב-4 כוכבים.


מנכ"ל המכון מיכאל ואן רייטיגן: "זה טוב לראות את המתכונת הדואלית שלנו משמשת תמריץ ליצרנים להפוך את המכוניות שלהם לבטיחותיות יותר, אפילו אם התמחור לא מאפשר לחלק מהגרסאות לקבל אותן בציוד התקני".

עוד בוואלה! רכב:
אודי Q2 החדש במבחן דרכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully