וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחתונים בתא הכפפות: בוגדים בבני הזוג? המכונית תחשוף הכול

11.8.2017 / 7:56

שיעור ניכר ממקרי הבגידה שהובילו בסופו של דבר לגירושין, התגלו בעקבות ממצאים שנמצאו ברכבם של המעורבים או בשל התנהלות רשלנית שכרוכה בשימוש בו

סקס במכונית. Shutterstock, ניר בן טובים
בוגדים בבני הזוג ברכב. יתפסו אתכם בקלות/ניר בן טובים, Shutterstock

אולי תהיה זו ההתרגשות מלהט הרגע, שגורמת להם לאבד את מידת הזהירות שנדרשת או שמא השאננות שאיש לא יבחין. כך או אחרת, מסתבר כי קל יחסית להתחקות אחר מעשה הבגידה באמצעות השגת ראיות שהנואפים משאירים ברכב לאחר המעשה הנלוז. ביקשנו את עזרתם של כמה חוקרים פרטיים ובכיר מתחום המשפט, כדי להבין איפה נופלים הבוגדים ומהן ההשלכות.

לכו בעקבות הכסף

אין מחלוקת כי קיים ריגוש נעורי בקיום יחסי מין במושב האחורי של הרכב, אולם בסופו של דבר אין תחליף למיטה.

חלק מהזוגות יסתפקו בשכירת חדר במלון שקרוב למקום מגוריהם, אולם רבים ירחיקו לכת וישכרו צימר במיקום מרוחק. בלא מעט מקרים, מתרשל הנהג הבוגדני שאוסף את בת הזוג ברכבו וממלא דלק בתחנה שנמצאת במיקום תמוה שיקשה עליו להסביר לאחר מכן "מה הוא חיפש שם". לכאורה מדובר בעניין מינורי, אולם עובדה היא – לפחות משיחות רבות שקיימנו עם עורכי דין בתחום דיני המשפחה, כי גברים רבים נפלו בפח באופן הזה. בת הזוג בוחנת את פירוט כרטיס האשראי בקפדנות, עכשיו לך תסביר כיצד הגעת למטולה.

קל הרבה יותר לבצע מעקב אחר רכב שנמצא בשימוש קבוע של אחד מהצדדים שמעורב במעשה הבגידה, קל וחומר אם שניהם עושים שימוש ברכביהם. ולא אין צורך לבצע מעקב בסגנון "הסמויה".

בפועל, חוקרים פרטיים מצמידים מדבקה או אביזר מעקב אחר שמבוסס על טכנולוגית GPS, הן ברכב של הבחור והן ברכב של הבחורה. אך זו חדירה לפרטיות, מסביר ד"ר רונן דליהו בעל משרד עורכי דין העוסק בדיני משפחה וירושה: "אפילו אם מדובר על רכב שבן הזוג קנה לאשתו, בה הוא חושד, אסור לו להתקין בו מכשיר עיקוב. הראיה שהושגה באופן הזה, לא תהיה קבילה בבית הדין הרבני". חוקרים פרטיים מספרים כי הרבה יותר קשה להתחכות אחר רכב שכור, מהטעם הפשוט שהדבר מצריך מאמצי חקירה".

העצים לא יחביאו אותך

ואם עדיין בחרתם להשתמש ברכב הפרטי ולבצע את מעשה הבגידה מחוץ לגבולות חדר סגור, למשל באמצע היער, עדיף שתחשבו על זה פעם נוספת ותשקלו בכובד ראש, גם לעשות זאת בחניון סגור. מדוע? עו"ד (ד"ר) רונן דליהו, בעל משרד עורכי דין העוסק בדיני משפחה וירושה, המשמש גם כיו"ר פורום משפחה בלשכת עורכי הדין, מסביר כי זוג שבוגד במיקום שנמצא ברשות הרבים צריך לקחת בחשבון שבמידה והוא צולם מקיים יחסי מין, בית הדין יטה להכיר בראיה כקבילה. שונה הדבר אם הזוג צולם באמצע מעשה האהבים בחדר סגור או בכל מקום אחר שלצורך הצילום נדרש המצלם לעבור על החוק. כך למשל בחניון סגור אליו הוא נדרש לפרוץ.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

פשוט יודעות

לא חייבים למצוא עטיפה של קונדום או תחתון חוטיני ברכב על מנת שבת הזוג תתחיל לחשוד כי בן זוגה מתפרפר. גברים לא ממש לוקחים בחשבון את האינטואציה הנשית, או את כושר ההבחנה שלהן. הן מצוידות ביכולות גבוהות של איתור פורנזי. כך למשל, במקרים רבים נמצאו ברכב ראיות כגון שיער או אפילו ציפורניים שהובילו את בת הזוג להתחיל לחשוד ולהעמיד מעקב אחר בן הזוג.

אף פעם לא במושב הקדמי

טעות נוספת שמבצע הגבר הבוגדני הוא להזמין את האישה לשבת מקדימה, ואז להשכיב את הכיסא באופן שלכאורה מסתיר אותה. מסתבר כי קל להבחין כי משענת הראש נותרה זקופה. חוקרים פרטיים עימם שוחחנו מסבירים כי גברים בוגדניים שפועלים בחוכמה, מורים לפרטנרית שלהם לשכב בספסל האחורי.

אתה לא סוכן FBI

יש גברים שסבורים כי הם כוכבי סרט פעולה. הם מכבים את האורות בזמן נסיעה, אולם דווקא הפעולה הזו מחשידה עוד יותר. ככלל, קשה להיפטר מחוקר במעקב צמוד, וודאי מומחה אולם אם מדובר על חוקר חסר ניסיון שכישוריו בינוניים, לנהג יש מספר אפשרויות לגלות אם נמצא תחת עיניו הבוחנות.

כך למשל, ניתן להגיע לרמזור ראשון, להמתין שהוא יתחלף לירוק, אך לא להתקדם אלא להשהות את הנסיעה עד שיתחלף שוב. כן ניתן להשתלב בתוך כיכר תנועה ולבצע מספר סיבובים. לעוקב לכאורה לא תהיה ברירה אלא להקיף כמה פעמים את מעגל התנועה. בנוסף, אפשר לעצור בפתאומיות בצד הדרך לאחר ביצוע פניה ולבחון האם רכב נוסף נכנס לרחוב.

מעבר לכך, ניתן להיכנס לרחוב ללא מוצא ולעשות סיבוב פרסה ולקדם בברכה את העוקב עם חיוך על הפנים. בשלב מסוים הוא יאלץ להיכנס לרחוב אחר, וייתכן כי שם הוא יוכל לצלם ולהשיג ראיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully