וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיג'ו חושפת משפחתית חדשה: 301

המשפחתית העממית של פיג'ו תגיע לישראל לקראת דצמבר עם מנועי 1.2 ל' ו-1.6 ל' בשידוך לתיבות ידניות, אוטומטיות או רובוטיות

פיג'ו חשפה מכונית סדאן 4 דלתות חדשה, 301, שתתחרה במרכז הסגמנט העממי בישראל, ובמשך כהונתה תוצב לצידה של ה-308 אך במחיר נגיש יותר. ה-301 מאותת על התחלת סדרה של דגמים שהמותג הצרפתי יפיץ בכל העולם, וזאת תוך הצהרות גרנדיוזיות של הקונצרן על כך שהיא עתידה להיות הנמכרת ביותר עבורו בשנים האחרונות.

מחד, פיג'ו נודדת אחורה בזמן עם ה-301, שכן הכותר נוצל בעבר בחזקת מכונית משפחתית שיוצרה בין 1932 ל-1936. מאידך, בפיג'ו בחרו שלא להמשיך ל-309 בכל מקרה, משום שזו כמובן הייתה ונעלמה מצי המכוניות שלה בשנות ה-80, ועל כן החליטו לנסח בדגמים החדשים רוח רטרו-מודרנית.

ה-301 הותאמה למגוון מדינות תחת תנאי אקלים משתנים ומתישים, והיא אמורה לתת מענה הולם לכל משפחה עם שניים-שלושה ילדים. אורכה מקצה לקצה עומד על 4.44 מ' והיא מתהדרת לדברי פיג'ו הן באיכות קבינה גבוהה והן במרחבי פנים שימושיים. בסיס הגלגלים למשל עומד על 2.65 מ' (מעט גדול יותר מהסטנדרטי בסגמנט) ונפח תא המטען יציע 506 ל' – לא צנום בהרבה מסקודה אוקטביה (560 ל').

מיבואנית פיג'ו לישראל דוד לובינסקי, נמסר כי הגרסאות שתגענה לישראל תצוידנה במנועי 1.2 ל' או 1.6 ל'; הספק המנועים יחל ב-75 כ"ס ועד 115 כ"ס. התיבות תהיינה ידניות או אוטומטיות בגרסה הבכירה, ואילו הזולה תגיע חמושה בתיבה רובוטית. על ביצועים רשמיים טרם פורסם מידע, אך ה-301 תוכשר עם כל מערכות הבטיחות המוכרות מהדגמים החדשים (יציבות, בלימה), אולם היא כוללת רק ארבע כריות אוויר.

רמת האבזור הבסיסית ביותר, תציע מערכת שמע כולל בלו-טות' מובנה, כניסות USB, פתיחת תא המטען מרחוק, וחיישני נסיעה לאחור.

ה-301 תורכב במפעל הספרדי של החברה בוויגו ,והיא תושק לאחר תערוכת פריס בספטמבר. אלינו היא תגיע כאמור כחודש לפני תחילת 2013, עם תג מחיר שינוע בין 105 ל-115 אלף שקלים, כך מסרה היבואנית לוואלה! רכב.


עוד הרבה על פיג'ו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully