וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה: יש לנו מתחרה לניסאן ג'וק

קיה תחשוף בתערוכת ז'נבה דגם ראווה לימודי ממנו יפיקו את המתחרה הישיר לניסאן ג'וק ודומיו. יישא את האבולוציה הצורנית של חרטום הנמר המפורסם

הסחף נמשך. אחרי הונדה שחשפה לאחרונה ג'אז קרוסאובר, קיה ממהרת להגיב ותחשוף בתערוכת הרכב בז'נבה (מרס) רכב קונספט חדש: אורבן קרוסאובר. הרכב ימוצב ראש בראש מול הפופולארי בקטגוריה, ניסאן ג'וק.

קיה פרסמה פרטים מעטים אודות הקונספט ושומרת את כל המידע הטכני והמפרטים הנוספים עד לפתיחת התערוכה. ועל אף זאת, כל מי שחווה רכב פנאי קומפקטי בשנים האחרונות יכול לאבחן בעצמו שהפרופורציות מלמדות על תבנית סופר מיני לכל היותר, עליה יבססו את הקרוסאובר החדש.

הפרט המהותי ביותר נוגע לחרטום האגריסבי של רכב הראווה. מעצב החברה הבכיר, הגרמני והנשיא הממונה פיטר שרייר, מבשר כאן על אבולוציה של "חרטום הנמר" שלו שפרץ לענף הרכב לפני כמה וכמה שנים, וחיזק את הטמעתן של הפורטה, פיקנטו, סיד, סורנטו ויתר בני המשפחה הדרום קוריאנית.

שרייר בחר בלוע נמוך יותר מהדגמים הקיימים ובתי תאורה מושחרים חלקית כפי שקיים בקיה סול, למשל. זו אגב רמיזה בוטה לכך שקיה כבר חושבת להחליף את הסול החביבה בדגם חדש שיקבל את כל הסממנים הוויזואלים של הקונספט החדש שיוצג בז'נבה.

קיה מתכננת להשיק עוד סדרת דגמים בשנה הקרובה, ביניהם גם רכבי ספורט קומפקטיים ורכב ספורט-תיור גדול לצד מכונית הסאלון קדנצה. החזית הדרום קוריאנית מתחממת לקראת האביב.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

קונים רכב חדש? קבלו מבחן דרכים

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully