וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה פריוס פלאג-אין: 189 אלף שקל

היבואנית לישראל החלה לשווק לראשונה את הגרסה הנטענת של המשפחתית ההיברידית פריוס. טווח הנסיעה יעמוד על 1,200 ק"מ והמחיר, 189 אלף שקלים

יוניון מוטורוס, יבואנית דגמי טויוטה לישראל החלה בשיווק גרסת הפלאג-אין (נטענת) של המשפחתית ההיברידית פריוס דור שלוש. זאת, כמעט שנתיים לאחר שייובא ארצה דגם למטרות בדיקה ותקינה שנבחן בנסיעות התרשמות קצרות, גם על ידינו.

לפריוס פלאג אין מערכת היברידית המבוססת על מנוע בנזין בנפח 1.8 ל' לו 93 כ"ס ו-14.5 קג"מ, בחיבור אל מנוע חשמלי המוסיף עוד 81 כ"ס. התפוקה המשוקללת של מנוע הכלאיים מסתכמת ב-134 כ"ס המועברים לגלגלים בחזית דרך גיר פלנטרי לו הילוך בודד.

הסוללות, ליתיום איון פרי פיתוח פנסוניק, מאפשרות נסיעה חשמלית ללא זיהום אוויר למרחק מרבי של 25 קילומטרים עד לאוזלת כוחן. משך הטעינה מרשת החשמל עומד על שעה וחצי (טעינה גם בנהיגה), כאשר המהירות המרבית מוגבלת ל-100 קמ"ש ללא סיוע מנוע הבנזין. כמו כל מכונית הבירידית אפשר לבחור בין שלושה מצבי נהיגה: חשמלי, בנזין, או משולב. צריכת הדלק הממוצעת של המערכת היא 47.6 ק"מ, או טווח נסיעה של 1,200 קילומטרים.

ביצועי המכונית מורים כי ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.8 שניות והמהירות המרבית היא 180 קמ"ש. רוב מערכות האבזור של הדגם זהות לפריוס ההיברידית הסטנדרטית. המחיר לפריוס פלאג אין בישראל עומד על 189 אלף שקלים.

רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס: "תחילת שיווק ה- PRIUS PLUG-IN מביאה לראשונה לציבור הישראלי את טכנולוגית העתיד, המאפשרת ליהנות מהשילוב האולטימטיבי בין יתרונות הרכב החשמלי לבין שימושיות וגמישות מוכחות של הטכנולוגיה ההיברידית שזכתה להצלחה עולמית".

TOYOTA היא המובילה העולמית בתחום ההנעות החלופיות, ומקפידה על כך שהטכנולוגיות החדשות שהיא מציעה יהיו מבוססות על היתכנות שימוש יומיומי נוח, קל ופשוט ללא מגבלות ואילוצים, וללא צורך בביצוע שינויים באורח החיים ובהרגלי הנסיעה".


נהיגת התרשמות על טויוטה פריוס פלאג אין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully