וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1 בירושלים: מרוסיה ומקס ביאג'י מגיעים

אירוע הראווה של סבב הפורמולה 1 בירושלים יארח גם את קבוצת מרוסיה. זו תחבור לפרארי שתזניק את הנהיגה ב-13 ביוני ולצידה מכוניות GT תחרותיות

מחממים מנועים לקראת אירוע הפורמולה 1 בירושלים. מארגני המופע הודיעו היום (רביעי) כי מלבד קבוצת פרארי תיקח חלק בנהיגה ההיסטורית סביב עיר הבירה גם קבוצת 'מרוסיה F1''. בנוסף לכך, תהיה נציגות של מכוניות GT מסדרות שונות, נהגי מירוץ ורוכבי אופנועים מסביב לעולם.

קבוצת מרוסיה תגיע לישראל במתכונת יחסית מצומצמת, כאשר את מושב מכונית ה-F1 יאכלס רודלפו גונזלז בן ה-27 מונצואלה, נהג שרק לאחרונה, בתחילת מרץ, עבר לקבוצה כמחליף לצמד הנהגים הבכירים, בהם מקס צ'ילטון הבריטי. מרוסיה השתתפה עד כה ב-25 מירוצי גרנד פרי, אך לא זכתה באף אחד מהם.

באגף מכוניות הספורט, תהיינה נוכחות די גדולה באירוע עם מכוניות פרארי מסוג 458 ו-430, וכן מרצדס תגיח עם מכונית תחרותית מסדרת ה-C63AMG. בין הנהגים שיקחו חלק במופע נראה על כבישי ירושלים את אנטוניו פוצ'ו וריקארדו רגאצי, בעוד את המרצדס תנהג ולנטינה אלבנזה.

בשורה נוספת, הפעם לחובבי האופנועים, תהיה בדמותו של אחד מרוכבי הסופרבייק הטובים ביותר בכל הזמנים, מקס ביאג'י, כשלצידו כריס פייפר, רוכב הפעלולים המפורסם של קבוצת ב.מ.וו.

ניר ברקת, ראש ערית ירושלים: "ירושלים מצטרפת לערים מובילות בעולם, שעורכות אירועי ספורט מוטורי בינלאומיים , עם מכוניות פורמולה 1 ותצוגת רכבי על , אליהם מגיעים מאות אלפי צופים המביאים לתרומה עצומה לכלכלת העיר, לתיירות ולמיתוגה של ירושלים בעולם. המסלול המתוכנן בירושלים יפהפה ואטרקטיבי ומשלב ברקע את חומות העיר העתיקה ונופיה הייחודיים של ירושלים עם אחד מענפי הספורט הפופולריים ביותר בעולם".

אירוע הפורמולה 1 ייפתח ב-13 ביוני בשעה 15:00 עם הקפות חימום של מכוניות פרארי F1 ויימשך עד ה-14 ביוני. עוד לפני כן, ב-9 ביוני ועד יום ההזנקה, תתקים בתחנה המרכזית בירושלים תערוכת כלי-רכב ואופנועים המקיפה את המשתתפים במופע הראווה, כולל נציגות של מועדון ה-5.

הכניסה לאירוע ממתחמי צפייה לאורך המסלול תהיה ללא תשלום, אולם מי שירצה לשבת במתחמי ישיבה מדורגים חייב ברכישת כרטיסים. הזמנות ניתן לבצע בבימות *6226.

אירוע הפורמולה 1 בירושלים יוצא לדרך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוואי הנהיגה באירוע הפורמולה 1/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully