וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה קורולה החדשה בישראל

טויוטה קורולה החדשה נחתה בישראל עם מנוע בנזין 1.6 ל' ותיבת הילוכים רציפה עם 7 הילוכים קבועים מראש וכן אופציה לתיבה ידנית. המחירים, החל מ-124 אלף שקלים

יוניון מוטורוס, יבואנית דגמי טויוטה לישראל, מודיעה היום (א') על התחלת שיווקה של הקורולה החדשה, דור 11. המשפחתית היפנית החשובה תוצע בארץ עם מנוע בנזין, תיבת הילוכים רציפה מסוג מולטידרייב S, אופציה לתיבה ידנית ושתי רמות גימור הנחלקות על פי עלות: SUN ו-GLI.

הקורולה החדשה שהוצגה ממש לפני כמה חודשים, קפצה ב-10 ס"מ בבסיס הגלגלים ומתייצבת על 2.70 מ'. היא מעוצבת על פי קו חדש ביצרנית היפנית (אוריס ויאריס), תהיה ארוכה (4.62 מ') ורחבה (1.75 מ') מקודמתה, אך תוותר על מעט מגובה התקרה כדי לשוות לה את המראה הספורטיבי יותר וכן לשיפור מקדם הגרר.

בישראל, מצוידת הקורולה החדשה במנוע בנזין בנפח 1.6 ל' בעל תפוקה מרבית של 132 כ"ס ב-6,400 סל"ד ו-16.32 קג"מ ב-4,000 סל"ד. השידוך הוא לתיבת הילוכים רציפה מסדרת מולטידרייב S בדגם המרכזי, ולזו שבעה הילוכים קבועים מראש. את ההאצה ל-100 קמ"ש תסיים הקורולה בפרק זמן של 11 שניות והמהירות המרבית היא 190 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת (יצרן) היא 17 ק"מ לליטר, בעוד פליטת דו תחמוצת הפחמן היא 130 גק"מ.

כמו בעבר, שתי רמות האבזור של הקורולה הן ה-SUN וה-GLI כאמור. הראשונה היא הבסיסית בין השתיים, וזו כוללת את מערכת המולטימדיה Toyota Touch 2 עם מצלמה אחורית כסטנדרט, 7 כריות אוויר, מראות צד מתכווננות חשמלית עם פנסי איתות, שליטה מההגה על השמע ודיבורית Bluetooth, הגה וידית הילוכים מצופים עור, תאורת LED קבועה ועוד. המהדורה הבכירה מוסיפה מראות צד מתקפלות חשמלית, פנסי ערפל קדמיים, חישוקי סגסוגת 16 אינטש,, פסי כרום, ריפודים מהודרים ובקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת לנהג ולנוסע.

גרסת ה-SUN הרציפה תעלה בישראל 128 אלף שקלים. את גרסת ה-GLi, ניתן יהיה להזמין גם בגרסה ידנית, ומחירה של זו יעמוד בישראל על 124 אלף שקלים, בעוד הדגם האוטומטי מחירו בארץ 130 אלף שקלים.

ביוניון מוטורס, צופים כי היקף המסירות של הקורולה החדשה בשנה הראשונה יעמוד על כ-10 אלפים כלי רכב.

טויוטה קורולה 2013. אתר יצרן
טויוטה קורולה 2013/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully