וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד חושפת: S-מקס קונספט

פורד מעדכנת את מוביל הנוסעים S-מקס בכל המישורים לקראת הופעתו בתערוכת פרנקפורט. גרסת ייצור תעלה על הכבישים במהלך 2014 עם מנוע שלושה צילינדרים טורבו בהספק מתוגבר

כל משפחת פורד עומדת לאמץ בקרוב את הופעתה של הפיאסטה, כך שאם אתם כמהים לדעת כיצד תתגבש פורד פוקוס הבאה שנמצאת ממש מעבר לפינה, אתם יכולים להציץ כעת גם בפורד S-מקס קונספט שלובש על חרטומו פרצוף זהה. מוביל הנוסעים הגדול יוצג בחודש הבא בתערוכת פרנקפורט במהדורה רעיונית, אולם גרסת הייצור לא תאחר להגיע במחצית הראשונה של השנה הבאה.

המיניוואן הקומפקטי, אחד הוותיקים בהיצע של פורד (משנת 2005), יקבל מתיחת פנים היקפית על פי נוסח הקינטיק דיזיין שאפיין את פורד מאז השיקה את המונדאו ב-2006. מבחינה חיצונית הוא משבץ את הגריל הטרפזי בסגנון "אסטון מרטין" שהושתל על הפיאסטה כאמור, קווי פרופיל נקיים והרמונים יותר, בתי תאורה משוכים מעט לאחור ואיזור תא המטען, הפגושים והסינר האחורי הם העתק כמעט מלא למונדאו המחודשת (ב-2014 בישראל).

את הקונסולה המרכזית החליפה פורד במערכת 'פורד-סינק' מעודכנת (מדווחים שהיא פחות מסורבלת ואיטית מבעבר), וכן רוב המתגים והפקדים יהיו נגישים לתפעול וקרובים יותר לידי הנהג כדי לצמצם את תדירות הסרת העיניים מהכביש.

פטנט חדש שהתווסף לתכונות הסינק הוא מנגנון שמפקח על בריאות הנהג: חיישנים הנמצאים בגוף המושב מודדים את הדופק של האוחז בהגה למקרה של התקפת לב, וכן ישנה אופציה לחיישנים שאפילו מסוגלים לזהות התקף סכרת של הילדים במושב האחורי ועוקבים אחר רמת הסוכר בדמם של האזטוטים. עבור מדינות מוכות השמנת יתר כמו בריטניה וארה"ב, זהו מנגנון חשוב מאין כמוהו.

גם יחידת הכוח של ה-S מקס עומדת להיות חזקה וגמישה, במיוחד נוכח נפח המנוע הצנום. יחידת ה-1.5 ל' אקובוסט שלושה צילינדרים (פיתוח מתוך מנוע ה-1.0 ל'), תפיק לא פחות מ-180 כ"ס ו-24.5 קג"מ ב-1,800 סל"ד, בחיבור אל תיבת 6 מהירויות פאוורשיפט כפולת מצמדים. צריכת הדלק תנוע בגזרת ה-18 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

במידותיו, לא יהיו שינויים מרחיקי לכת. ה-S מקס ישמור על סידור הושבה לשבעה אנשים ותא מטען של כ-300 ליטר לערך ללא קיפול השורות. הייצור יחל לאחר תערוכת ז'נבה במרץ והמכירות מייד לאחר מכן. עד היום, מכרה פורד מהדור הראשון של ה-S מקס כ-350 אלף יחידות, והוא המיניוואן הנמכר ביותר באירופה אחרי פולקסווגן שראן.

פורד פיאסטה החדשה במבחן
עוד הרבה על פורד בוואלה! רכב

פורד S מקס קונספט. אתר יצרן
פורד S מקס קונספט/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully