וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט תפסיק למכור מכוניות באירופה

GM הכריז כי חטיבת שברולט אירופה תסיים את דרכה ביבשת לאור צניחת הרווחים של המותג. אופל תקבל את מלוא תשומת הלב. ומה קורה בשוק הישראלי?

פרסום רשמי שיוצא היום (חמישי) ממטה שברולט בפרנקפורט, מורה שבכירי GM עומדים להפסיק למכור את מכוניות המותג האמריקני דרך החטיבה באירופה, כך לפחות אישר זאת בפני כלי התקשורת סגן נשיא האזור, סטיב בריסקי. המהלך נובע בעקבות מצבה הכלכלי של שברולט אירופה, שכמו הרבה מותגים מתקשה לחלץ הכנסות ראויות לתאגיד הגדול.

מהיבואנית לישראל UMI, נמסר כי "אין למהלך הנוכחי שום השפעה על שברולט ישראל, או על פורטפוליו הדגמים של שברולט. שברולט תמשיך לחתור להגדלת נתח השוק השלה בישראל, בכל הסגמנטים, ותמשיך להציע מוצרים ראויים בתמחור אטרקטיבי".

על פי הצהרת החברה בכל אופן, לשברולט לא תהיה עוד נוכחות בקרב מותגי המיינסטרים באירופה החל מסוף 2015, שכן GM מעונין לפתח את אופל כמותג המוביל שלו באירופה. "אני חושב שזה מצב אידאלי לכל המעורבים במכירות שלנו כאן באירופה, שעה ש-GM תהנה מצמיחתה של ווקסהול/אופל", כך מוסיף גריסקי.

בשברולט מיהרו לחדד כי להחלטה אין נגיעה לחוזים של GM מול קונצרן PSA. "זה נעשה באופן נפרד מההסכמים שלנו עם פיג'ו-סיטרואן. ביסוד הדברים, פשוט נשתק את האחוז הבודד שיש לנו באירופה", מוסיף.

על פי נתוני המסירות באירופה, שברולט צנחה בשיעור של 17% בחודש אוקטובר, מה שמעמיד את נתח השוק שלה על 1.2% בלבד. אופל ווקסהול מחזיקות בנתח שוק משותף של כ-6%.

עוד הרבה על שבורלט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully