וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים פורש מתפקידו

רון מוסקוביץ' שכיהן כמנכ"ל הרשות מ-2010 הודיע שיסיים את תפקידו בתוך מספר חודשים. ", כל תאונה וכל אדם שנפגע, הוא בעיני נפגע אחד יותר מדי"

מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מר רון מוסוקוביץ', עומד לסיים את תפקידו בעוד מספר חודשים, כך על פי הודעה שפרסמה היום הרשות הלאומית. מוסקוביץ' מכהן בתפקידו משנת 2010 והיה אמור לסיים בסוף השנה, אולם בחר לפרוש במועד מוקדם יותר. לעת עתה, הוא ימשיך להוביל תכניות חדשות ואסטרגיות בשיתוף משרד התחבורה.

"לאחר יותר משלוש שנים בתפקיד ניתן להצביע על הצלחות של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים שבאות לידי ביטוי בתרומתה לירידה הדרמטית והנמשכת במספר התאונות והנפגעים. בתקופה זו הרשות התייצבה וקידמה את מדיניות שר התחבורה והבטיחות בדרכים ישראל כ"ץ, שפועל בכל כוחו להגברת הבטיחות בדרכים".

הסיבה הרשמית לפרישתו אינה ידועה, אולם מסתמן כי החליט לעזוב את תפקידו בעקבות חילוקי דעות מקצועיים עם מספר בכירים ברשות, בהם היו"ר. בחודשים האחרונים עלו פערים גדולים בינו לבין שותפיו בשל דחיית התקציב של הרשות ותכניות העבודה ל-2014. גם בקדנציות קודמות התפתחו עימותים בין האנשים שהוסמכו לנהל את הרשות לבין יועציה או המדענים שהובילו לבסוף להדחה או לפיטורים.

ברשות מוסיפים כי בתקופת כהונתו של מוסקוביץ' החלה הרשות לבצע חקירות עומק של תאונות דרכים והקימה מערך סיירות עירוני לשיפור הבטיחות בדרכים.

מוסקוביץ הוסיף: "יצרנו שת"פים מהותיים סביב תחומי הליבה, הקמנו מערך נכסים דיגיטליים ייחודי שזכה בפרסים וקידם את הקשר עם ציבור רחב, בעיקר של צעירים. – כמו תמיד, כל תאונה וכל אדם שנפגע, הוא בעיני נפגע אחד יותר מדי".

עוד הרבה על הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully