וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע ממוקד? הרוכבים משיבים מאבק

מבצע האכיפה נגד רוכבי דו-גלגלי מלכד שוב את הקבוצה התחבורתית והפעם נגד האפליה והרדיפה שבאכיפה ממוקדת נגדם

מבצע אכיפה משטרת התנועה הארצית נגב נגד משאיות עם משקל חורג. קובי ליאני
מבצע אכיפה אגרסיבי נגד רוכבי דו גלגלי בישראל/קובי ליאני

משטרת התנועה הארצית והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים הכריזו בתחילת השבוע על יציאה למבצע אכיפה ממוקד נגד רוכבי דו-גלגלי שימשך שבוע ימים ויתמקד בעבירות שלדברי אגף התנועה, מסכנות חיים. ממקורות בתוך אגף התנועה נמסר לנו כי בשנת 2014 תופנה אכיפה רבה כנגד שלושה קהלים בתחבורה - נהגי משאיות, בני מיעוטים ורוכבי דו-גלגלי ולכן בהמשך השנה צפוייה התמקדות משמעותית נוספת ברוכבים.

ידיעה זו יצרה התמרמרות גדולה בקרב רוכבי האופנועים שמרגישים ודי בצדק, רדופים שלא בצדק. לטענת רוכבים עמם דיברנו, המבצע תמוה בעיקר לנוכח העובדה כי חלק גדול מהתאונות נגרם בגלל פגיעה של מכוניות באופנועים ולא באשמת הרוכבים וכי מדובר כאן בהכללה פושעת מצד גורמי האכיפה. "לא יעלה על הדעת שבגלל קומץ רוכבים שמזלזלים בבטיחותם ובחוק, אוכלוסיה שלמה נרדפת. יש הרבה יותר מטורפים על הכביש במכוניות מאשר על דו-גלגלי והם אלה שגורמים לנזק האמיתי", כך מסר לנו ע' רוכב האופנוע.

לכן, ארגוני הרוכבים הפיצו הודעה לחבריהם לתעד בוידאו בסלולאר מקרים בהם נעצרו על ידי שוטרים, לספר את מהות העבירה עליה נרשם הדוח ומיקום האכיפה ולהעלות את הסרטון ליוטיוב ולרשתות החברתיות כדי להוכיח את הרדיפה שלא לצדק.

אנו נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות ממבצע האכיפה.

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully