וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן ג'טה מתחדשת

הסדאן העממית פולקסווגן ג'טה מתנערת קלות ומאמצת מראה מעודכן עם נורות LED ומנועי בנזין נוספים

פולקסווגן ג'טה 2015. אתר יצרן
פולקסווגן ג'טה 2015. מתיחת פנים קלה מאוד/אתר יצרן

על פי נתונים שפורסמו לאחרונה, פולקסווגן ג'טה היא המכונית הנמכרת ביותר בצפון ארה"ב, כשהקונצרן הגרמני רשם לזכותו ערימה של 189 אלף יחידות בשנת 2013, לעומת הכמויות הדי זניחות של הדגם שנמסרות באירופה ובשאר הנקודות על הפלנטה, כולל בישראל כמובן. אין זה פלא איפוא שחשיפתה של הג'טה המחודשת נדחקה לארה"ב שם היא תזכה לתשומת לב מרבית ולמספר גדול של מתעניינים, רובם יפקידו על החשבון סכומי כסף ראשוניים כדי להניח ידם על הדגם המחודש. השאלה היא, עד כמה הג'טה באמת התרעננה?

מתיחת הפנים של הג'טה לא תיישר קו עם פולקסווגן גולף דור 7, ולכן היא זוכה לסוג של רה-ארגון בחלק הקדמי שם שובצו נורות LED בתיחום בתי התאורה (רק בדגמי הקצה), וכן התווסף פגוש חדש עם מדפים אדפטייבים. עוד במקצה השיפורים פנסי בי-קסנון באופציות וחישוקים נוספים. בזנב נעשתה עבודה זהה, שם תבחינו בהבדלים מינוריים בעיצוב הפגוש ויחידות התאורה שהתקמרו קלות לכוון סימול החברה במרכז תא המטען.

בקבינה הותקן גלגל הגה חדש, מסך מולטימדיה רב תפריטי אופציונאלי, ריפודים חדשים לגוף המושבים והדיפונים, ובחלק מהדגמים יהיה גם מתג להפעלת/ניתוק מנגנון 'עצור וסע' (הדממת הרכב בעמידה ממושכת). כמו כן, דגמים יקרים במשפחה יעוטרו בפסי כרום לאורך קו הקונסולה.

בקו המנועים יהיה את מנוע ה-1.4 ל' בנזין TSI לו 122 ומנוע ה-2.0 ל' טורבו-דיזל עם 109 ו-150 כ"ס, כשאת הפסגה יאכלס מנוע ה-1.4 ל' הבכיר המחלץ כ-150 כ"ס בחיבור לתיבות הילוכים ידניות או רובוטיות DSG עם 6 או 7 הילוכים. המנוע היחיד שהודח מהמשפחה הוא ה-1.6 ל' TDI המזדקן.

אחד החידושים הגדולים בג'טה הוא המצאותה של בקרת שטחים מתים ("בליינד ספוט") שהופכת מבוקשת מאוד כסטנדרט בשנים האחרונות. היא תקבל תמיכה מבקרת התרעה בפני התנגשות ו-6 כריות אוויר, בקרת יציבות, בלימה ומצלמת ראייה לאחור כאופציה.

פולקסווגן תחל למכור את הג'טה המחודשת בעוד מספר חודשים, כשתג המחיר עבורה באירופה נע בגזרת ה-20 אלף יורו לדגמי בסיס.

יבואנית פולקסווגן לישראל צ'מפיון מוטורס מסרה לוואלה! רכב כי הג'טה המחודשת תגיע לארץ בתחילת 2015.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully