וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן טוארג מתרענן ל-2015

פולקסווגן חשפה בסין מתיחת פנים קלה לרכב הפנאי טוארג. ינטוש את מנוע ה-V8 כנראה, אך יתחזק בדגמי הדיזל. בארץ בעוד כשנה

פולקסווגן טוארג 2015. אתר יצרן
פולקסווגן טוארג המחודש/אתר יצרן

פולקסווגן דילגה על שתי תערוכות רכב גדולות (ז'נבה, ניו-יורק) כדי לחשוף בסין, שוק הרכב הגדול ביותר בעולם את מתיחת הפנים של פולקסווגן טוארג, רכב הפנאי הוותיק של החטיבה שזוכה כעת לעדכון מאז הושק הדור הנוכחי לפני כ-4 שנים לערך. מרבית העדכונים נעשו בצד הקוסמטי, אם כי נוכח הידוק הרשויות סביב זיהום האוויר, חלו כמה תמורות בצריכת הדלק ופליטת המזהמים.

אבל לפני פרטי המנועים, העין תבחין באולם המכירות ברפורמה הקלילה שעברה על הטוארג בהיבט החיצוני. הדגם המחודש יקבל מעתה כסטנדרט פנסי בי-קסנון שסוגרים על שבכה מרועננת בה 4 זימים מושחרים דקורטייבים במקום שניים, פגוש חדש בחזית, ומאחור עיצוב משודרג לבתי התאורה ונורות ה-LED, דפיוזר קטן, כיסויי מראות חדשים והיצע רחב של חישוקים וגוונים נוספים שנכנסו לשורותיו.

כניסה לחלל הפנים תחשוף קבינה זהה כמעט לחלוטין, מלבד תוספות קלות של דיפונים חדשים, ומתגים נוספים למספר מערכות בידור וערכת בטיחות מורחבת עם התרעה מפני התנגשות ובלימה אוטומטית בשעת חירום (כולל שמירת מרחק אוטנומית מהרכב מלפנים), מצלמות היקפיות ועוד.

מנוע ה-TDI של הטוארג בנפח 3.0 ל', יוצע בגרסת בסיס עם 204 כ"ס, אולם הדגם הבכיר יעלה ל-258 כ"ס במקום 245 כ"ס בשידוך אל תיבת 8 הילוכים אוטומטית. צריכת הדלק השתפרה קלות ל-15 ק"מ לליטר, בעוד פליטת דו תחמוצת הפחמן התייצבה על 174 גק"מ לעומת 184 בדגם שלפני מתיחת הפנים, בין היתר בזכות שימוש בממיר קטליטי מתקדם (בתקני יורו 6). לא ברור אם הטוארג ימשיך לעשות שימוש במנוע ה-V8, או במנוע ההיברידי.

מיבואנית פולקסווגן לישראל צ'מפיון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי הטוארג 2015 יגיע לארץ בתחילת השנה הבאה.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully