וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס חושפת את ה-MLC

ה-MLC קונספט מבשר על רכב פנאי יוקרתי שיתחרה ב-2015 בקרוסאובר הספורטיבי ב.מ.וו X6. בחזית מנועי דיזל, בנזין ותיבת 9 הילוכים אוטומטית

מרצדס קרוסאובר קופה קונספט. אתר יצרן
מרצדס MLC קונספט. התשובה של דיימלר לב.מ.וו X6/אתר יצרן

כפי שהוכרז בשבוע שעבר במסגרת כינוס בעלי מניות בדיימלר, חשפה מרצדס בתערוכת סין את רכב הפנאי החדש MLC קונספט, קרוסאובר יוקרתי מסדרות הספורט-פרמיום שייכנס לשורותיה של החברה הגרמנית בעוד כשנה לערך וישלב מערך משוכלל של מערכות דינמיות. חלק ממאפייניו החיצוניים יבשרו במקביל גם על מספר דגמים חדשים של מרצדס שטרם הוצגו.

כדי לשמור על זירה טעונה, מרצדס וידאה שהפורפורציות של ה-MLC תהיינה קרובות ככל שניתן ל-X6, הן מבחינת המסר הוויזואלי והן בצד המרווחים והמרחבים הפנימיים. הפלטפורמה תהיה משותפת למרצדס ML קלאס, אולם המידות מלמדות על הפרש קטן לחובת הבווארי, כשהאורך הוא 4.94 מ', הרוחב 2.44 מ' ובסיס הגלגלים כ-2.91 מ'. גובהו של ה-MLC קרוב ל-1.74 מ'.

המנוע הבסיסי של ה-MLC הוא 3.0 טורבו-דיזל V6 המחלץ תפוקה מרבית של 330 כ"ס ו-50 קג"מ המושגים מ-1,800 סל"ד. החיבור הוא לתיבת הילוכים אוטומטית 9 ג'י טרוניק עם תשעה יחסי העברה השולחת את העוצמה לכל הגלגלים (הנעת 4 מאטיק). הנתונים הרשמיים טרם פורסמו.

המערכת המנועית והתמסורת תקבלנה תמיכה מבקרת מתלים מתוחכמת (משותפת ל-S קלאס) עם ניטור זווית גלגול, מתלים אדפטיביים עם שלושה מצבי כיול על פי בחירה (נוחות, ספורט, משולב), ובצד החסכון מנגנון עצור וסע (הדממת הרכב בעמידה ממושכת), אגירת אנרגיה מבלימה ועוד.

גם את תמונת תא הנוסעים מרצדס טרם חשפה רשמית, למעט לנגד עיני מבקרי התערוכה. אולם, על פי דיווחים מכלי התקשורת בארה"ב, הקבינה מציעה סידור הושבה לארבעה אנשים, והיא חולקת הרבה דמיון ל-C קלאס החדשה ונגזרת גם מאלמנטים עיצוביים של ה-E וה-S קלאס.

מרצדס תייצר את ה-MLC במפעל האמריקני באלבמה ותוציא את הרכב לכבישים במהלך 2015.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully