וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי A3 - מכונית השנה העולמית 2015

אודי A3 הוכרזה במסגרת תערוכת ניו יורק כמכונית השנה העולמית. פורשה קטפה את קטגורית מכונית הספורט, מרצדס S קלאס את קבוצת הפאר

אודי A3 סדאן (השקה). קובי ליאני
אודי A3. הגרמנים שלטו בתחרות מכונית השנה העולמית 2015/קובי ליאני

גרמניה כבשה את ארה"ב. אודי A3 הוכרזה במהלך החג למכונית השנה העולמית 2015 על ידי חבר השופטים במסגרת תערוכת הרכב בניו-יורק. אליה חברו מספר מכוניות נוספות תוצרת גרמניה שהצליחו להעפיל למקומות הראשונים על פני המתחרים מצרפת, בריטניה וארה"ב, ובכך נעלו את הצמרת באופן מוחלט.

צוות השופטים בתחרות זו, או ה-COTY, מונה 69 אנשים שמגיעים מתחומים שונים בענף הרכב והספיקו לנהוג לפחות פעם אחת בכל אחת מן המכוניות המשתתפות בתחרות. על הזוכה הגדולה, אודי A3, אמרו כי למרות שהינה "העתק" של אחיותיה הגדולות, היא עדיין מציעה תכונות דינמיות ראויות, 4 מרכבים שונים, מנועים שימושיים ורמות אבזור מפוארות. עוד הוסיפו השופטים כי "אודי ראויה לשבח על איכות הנסיעה של ה-A3 שהינה ברמת שיכוך של לימוזינה מפוארת", כך לדברם.

את קבוצת הספורט גרפה בפעם השלישית בתולדות התחרות העולמית חברת המכוניות פורשה, הפעם זו ה-GT3 החדשה, לה מנוע עם 475 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-3.3 שניות. חבר השופטים קבע כי מדובר במכונית שקובעת סטנדרטים חדשים בכל דור נכנס.

מרצדס S קלאס החדשה, מי שהוכתרה על ידי ממצאיה כ"מכונית הטובה בעולם", וזכתה גם כאן בוואלה! רכב בתואר מכונית השנה 2014, כמעט שחזרה זאת בארה"ב ונפלה בנקודות בודדות מהפסגה. ה-S קלאס זכתה למחמאות על איכויות ניהוג גבוהות לצד מפרטים יוצאי דופן ומעטפת הגנה חסרת פשרות, מה שהקנה לה את ראשות קבוצת היוקרה.

אחרונה חביבה, אבל בהחלט מותירה רושם, ב.מ.וו i3. זו זכתה בשתי קטגוריות: המכונית האקולוגית של השנה וכן גרפה את פרס העיצוב. זוהי מכונית חשמלית קומפקטית המשלבת נוחות נסיעה גבוהה וטווח של כ-170 קילומטרים על הסוללות. היא צוברת מומנטום בחודשים האחרונים ומסתמנת כאחת ההפתעות הדרמטיות של התעשייה בשנים האחרונות, על אף מחירה הגבוה שעומד על כ-40 אלף דולרים.

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully