וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני פייסמן החדשה נחשפת

מיני פייסמן הספורטיבית משתדרגת עם מראה מעודכן, מנועים חזקים וחסכוניים ומפרטים חדשים. בישראל בהמשך השנה

מיני פייסמן קופר S. אתר יצרן
מיני פייסמן החדשה. גרסת קופר S/אתר יצרן

במסגרת השקת המיני החדשה, מתחילה בימים אלה החטיבה הבריטית של ב.מ.וו ליישר קו ולעדכן את כל המשפחה המורחבת. הקרוסאובר הקומפקטי קאנטרימן כבר זכה לשלל חידושים בהתאם לנוסח העכשווי, וכעת מגיעה תורה של הקופה-קרוס-ספורט פייסמן שנכנסת למחזור שני של חייה במסגרת מתיחת פנים היקפית לשנת 2014.

הפייסמן לא שונה מהותית ממרבית מכוניות מיני, כשבתא הנוסעים סידור הושבה של 2+2, משמע זוג מושבי ספורט חובקים לנהג ולנוסע ושני מושבים נפרדים ליושבים בשורה שתיים. היא מבוססת על הקאנטרימן במרכב 3 דלתות בלבד, ומציעה מידות די מרווחות לכל הספונים, כשאורכה 4.1 מ', רוחבה 1.78 מ' ובסיס הגלגלים כ-2.57 מ'.

בחזיתה שוכנים מגוון מנועים גמישים, חסכוניים וספורטיביים. בבסיס ההיצע מנוע קטן נפח עם 122 כ"ס, דיזל עם 111 כ"ס, בעוד הקופר S לה 1.6 ל' טורבו מטפסת ל-190 כ"ס לעומת 184 כ"ס בדגם היוצא. הגרסה החזקה ביותר תהיה ג'ון קופר וורקס כמובן שתחלץ כ-219 כ"ס. ההנעה תהיה קדמית או כפולה (MINI ALL4) ובשידוך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית עם 6 מהירויות כולל תפעול טיפטרוניק מגלגל ההגה.

השינוי הגדול ביותר בפייסמן, מלבד העיבוד הוויזואלי לפי קווי המתאר של מיני קופר, נעשה בתא הנוסעים. הפייסמן החדשה מאמצת לוח ראשי מתקדם והרבה יותר נגיש וקריא, הכולל חוגה ראשית דיגטילית עם תפריטים רב ברירתיים לשליטה בכל בקרות הבידור, הכניסות והטלפונים החכמים. במיני מציינים שימוש בחומרים איכותיים יותר, קו עשיר בשילובי גוונים חיצוניים ופנימיים ורשימה לא נגמרת של תוספות בתשלום, כמו למשל פנסי בי-קסנון המסתגלים אוטומטית לפי תנאי הדרך ומערכת שמע של הרמן קרדו.

הפייסמן היא המכונית השנייה במשפחת המיני, לצד קאנטרימן שאינה מיוצרת בבריטניה או גרמניה, כי אם במפעל של מגנה שטייר באוסטריה. הפייסמן נמכרת כיום בישראל במחירים שמתחילים ב-195 אלף שקלים, ומסתכמים ב-322 אלף שקלים לגרסת JCW אוטומטית. הדגם המחודש צפוי להגיע ארצה בהמשך השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully