וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגיע ליעד? בעזרת השם

בקרוב יזכה הציבור החרדי לממשקי ניווט כשרים למהדרין: MIO משיקה את ה"מיו-מאמין", ומשתמשי IGO מברכים על " iGO8 יהדות". אמן

במהלך החודש הקרוב, תחל 'רונלייט', יבואנית מוצרי MIO לישראל, לשווק מכשיר ניווט ייעודי עבור המגזר החרדי. הדגם החדש פותח במשך 12 חודשים, ומגיע עם מגוון רחב של פעולות מסורתיות הנקשרות עם הציבור הרלוונטי. הממשק החדש יוצע דרך שלושה מכשירי ניווט מסדרת 'מוב' (300,360,200) ומחירו 990 שקלים.

בתפריט הכשר, MIO שילבה עבור המשתמשים דרך קלה ופשוטה לשמור על המצוות, וזאת על ידי תוכן טקסטואלי וקולי (בחלקו) של כל הברכות העיקריות ביום-יום. בין אלו נמצא את תפילת הדרך (קולי וטקסטואלי), ברכת המזון (גרסה ספרדית ואשכנזית), תהלים (על פי ימים), סידור (שחרית, מנחה וערבית) וכן לוח שנה עברי.

אך מהו מכשיר ניווט ללא יעדים? חברת MIO הטמיעה במפרט הגאוגרפי מאגר עתיר של מסעדות כשרות, בתי כנסת, בתי קברות, מקוואות, מוסדות חינוך ועוד. ברשימת הגריעות, לא נכללת אפשרות לשוטט באינטרנט, או לחיוג טלפוני. אינפורמציה קולית ניתנת על ידי קולו של גבר בלבד. .

יהדות ויותר

חברת 'GPS AND MORE', חושפת את תוכנת הניווט הייעודית שלה,"iGO8 יהדות" דרך מכשירי QUE והממשק הנאה והמוכר של NAV AND GO. את תהליך הפיתוח ליווה הרב הראשי לישראל יונה מצגר. בפלטפורמה זו, נוצר מערך רב-תכליתי הסלול ביעדים כשרים וסגולות של אורח חיים מסורתי ומאמין.

מעל 9,000 נקודות נצורות במערכת הניווט, כולן, ללא יוצא מן הכלל מכוונות אל מקומות קדושים, חינוכיים ופרקטיים כגון בתי מרקחת, תחנות דלק, חניונים וכדומה. גם בצד הויזואלי נראה שהושקעה מחשבה כך שהמכשירים מצטיידים בטפטים מעולם הדת. ללקוח תהיה בחירה בין מסכים גדולים וקטנים, אשר גודלם נע בין 4.3 ועד ל 7 אינטש. למכשירים אלו יכולת מולטימדיה מלאה, הצגה תלת מימדית של המיקום, והחלפה של סימול מקשים, למשל "אמן" במקום "אישור". את המכשיר תשווק קבוצת 'ח.י' אך טרם פורסם מחירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully