וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: גלאי רדאר שרואה הכול

אפריל טקליין החלה לשווק את הדור החדש של גלאי הרדאר מסדרת פספורט, הנבחר לגלאי הטוב ביותר בארה"ב. מחירו בישראל 4,180 שקלים

בשורה ל"חובבי" המכמונות. חברת אפריל טקליין, יבואנית מוצרי אלפיין ומותגי JVC לישראל, החלה למכור את גלאי הרדאר החדש מבית פספורט - PASSPORT 9500IX INT. גלאי זה הוכתר השנה בארה"ב לטוב מסוגו, והותאם לאחרונה לדרכי הכבישים באירופה ובישראל. מדובר בדגם מהדור החדש המצויד באינטליגנציה מלאכותית מתקדמת ומיפוי מכמונות מהיר.

לגלאי זה מספר רב של אפשרויות ניטור. פרט להיותו רגיש וערני לכל סוגי המכמונות בכבישים, בין תכונותיו העיקריות מערכת מחשב המשנה את מרחק ההתראה לפי מהירות הרכב, מנגנון למידה עצמי המבטל אזעקות שווא באופן אוטומטי ומנגנון ניווט מובנה המאפשר לגלות ולעדכן את המכשיר לפי המצלמות החדשות GATSO,VASCER באמצעות כניסת USB. זאת ועוד, ניתן כמובן לכוונו בהתאם לצורך; הצג המרכזי יכול להקרין את מהירות הרכב, אפשרות נוספת תאפשר לכוון את עוצמת הקול ובמידת הצורך תאורת הגלאי מווסתת באופן אוטומטי (תא פוטו אלקטרי).

בנוסף לכך, חברת אסקורט, המפתחת הראשית של הגלאי, הקימה אתר מקוון בו ניתן לעדכן את המכשיר בהתאם לחידושיה האחרונים ומיקומי המצלמות בישראל. מחיר הגלאי בישראל יעמוד על 4,180 שקלים וניתן לרכוש אותו בבית אפריל טקליין, בית אפריל, חומה ומגדל 22 ת"א.


עוד צרכנות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully