וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורט מוטורי: תחרות עבירות במשמר דוד

16.6.2014 / 11:07

ליגת MDC Extremeנפתחה באמפיתיאטרון משמר דוד; לראשונה בישראל רעמו מפלצות העבירות במתחם סגור ומאורגן, מה שלא מנע מהן לנהום, להתהפך ולרגש את קהל הצופים

סטילס: רונן טופלברג

תחרות עבירות ישראל. רמי גלבוע,
אירוע הפתיחה משך אליו מאות צופים ואין לנו ספק שהאירועים הבאים יהיו עוד יותר מוצלחים. צחי אשכנזי עוקר סלעים, בדרכו אל הפודיום/רמי גלבוע

חברת 'מסלולים' המפיקה את ליגת העבירות הבטיחה סדרת אירועים מאורגנים ברמה גבוהה, והאירוע הראשון מימש את ההצהרות. כחמישה עשר מתחרים התייצבו על קו הזינוק, מול שלושה מכשולים בהם צפה הקהל מטריבונות האמפיתיאטרון. בכל רגע נתון דילגו 3-2 מפלצות עבירות על המכשולים המלאכותיים ובין לבין ריצדו RZR'ים במופע ראווה, שהכניס קצת קלילות אל בין המכשולים המסיביים.

תחרות עבירות ישראל. רמי גלבוע,
עוד לא הורידו את שרידי הבוץ מקרואטיה, צוות גבע מגיע למקום השלישי ב'אקסטרים'/רמי גלבוע

שלושת המכשולים נבנו ברמות קושי משתנות; המסלול הקל ביותר נועד לקבוצת 'ספורט עממי', בו משתתפים רכבי שטח המשופרים באופן צנוע יחסית. המכשול באמפי 'משמר דוד' היה קצת קשה על ה'עממיים' ואת המקום הראשון קטפו מיכאל חן ושחר שווילי בטויוטה היי-לקס שחור-כתום, שלעתים זרם על פני המכשולים כאילו היו אספלט. במקום השני יוסי אלחדיף ורן קדרון, את הפודיום העממי סגרו יריב קלר ואריה סעיד.

תחרות עבירות ישראל. רמי גלבוע,
מיכאל חן ושחר שווילי עם היי לקס 'עממי' מס' 1, בדרכם לניצחון בקטגוריה העממית/רמי גלבוע

למסלול הביניים הסתערו שבעה רכבי "אדוונצ'ר" המבוססים על רכבי שטח סטנדרטיים, משופרים בקיצוניות. במקום הראשון זכו שי שמעוני ויואב גבע (צוות גתוס כל-גדר). שי ניהג את הדיסקו-פ?נד?ר שלו מעל הסלעים וצמיגי הענק, באלגנטיות אופיינית. שמעון ראובן ורן סיטון נתנו קרב אדירים עם הסופה הצהובה של ינוביץ', מסיימים במקום השני. למקום השלישי הגיע צוות דיסקברי עם עובד ארזי וטוטו בטשון, דודי בר מואב העניק רגעי התרגשות כשהפך את הסוזוקי האדום.

תחרות עבירות ישראל. רמי גלבוע,
שמעון ראובן ורן סיטון מרחפים מעל הסלעים, הסופה החזיקה מעמד/רמי גלבוע

למקום הרביעי ב'אדוונצ'ר הגיע לא אחר מאשר מיכאל חן שהתחרה במקביל בשתי קטגוריות, עם שני טנדרים ושני נווטים (באדוונצ'ר, עם אלי מורן)... בנוסף לזכייתו במקום ראשון ב'עממי' הוא הזניק ל'אדוונצ'ר' היי-לקס לבן ומשופר באופן מסיבי. הסתבכות במכשול הצמיגים עלתה להם בצירייה שבורה, והם סיימו במקום רביעי באדוונצ'ר; חן רשם לזכותו הישג יוצא דופן בעצם ההשתתפות הכפולה.

תחרות עבירות ישראל. רמי גלבוע,
מיכאל 'שומאכר' חן בנסיעת מבחן ראשונה, הפעם עם היי-לקס אדוונצ'ר מס' 2/רמי גלבוע

המסלול הקיצוני ביותר יועד למפלצות ה'אקסטרים', אבי-טיפוס ייעודיים שנבנו בלי כל הגבלה. הם מתבססים על שלדות צינורות ייחודית, מנועים המנגנים עם מאות כוחות סוס, היגוי הידראולי קדמי + אחורי, צמיגי ענק... בולדרים, צינורות בטון וצמיגים נערמו בערבוביה מכובדת, מציבים אתגרים קיצוניים למפלצות האש.

תחרות עבירות ישראל. רמי גלבוע,
על שניים או ארבעה גלגלים, במהירות או עבירות, שי שמעוני נותן תמיד הצגה מלהיבה/רמי גלבוע

המפלצת של מסגריית ברוך (הילוך שישי) טחנה את המכשולים בעוצמה מרשימה, כובשת את המקום הראשון עם צחי אשכנזי ורונאל קדרון ש'ראו אדום' בעיניים. למרות פנצ'ר ותקלות אחרות הגיע למקום השני צוות אופרואד אקספרס, עם אמיר אביב ועומר פרל. צוות גבע עם עירא אבני ויורם ידין (וותיק המשתתפים, כבוד!) העניקו לקהל התהפכות מרשימה שהסתיימה בהגה שבור, שדחקה אותם אל המקום השלישי.

תחרות עבירות ישראל. רמי גלבוע,
צמיג מפונצ'ר מנע הישג טוב יותר, אבל 'אופרואד אקספרס ' נתן הצגה מצוינת/רמי גלבוע

האירוע אורגן בזרימה יפה, טרקטור בוב-קאט התרוצץ בין המכשולים והחזיר סלעים מנופצים למקומם. הקהל קיבל אקשן בלתי פוסק, ואירוע העבירות הבא ייערך ב-19 ליולי בבית ינאי - רשמו את התאריך!

תחרות עבירות ישראל. רמי גלבוע,
פודיום כהלכתו בקטגוריית אדוונצ'ר; שי שמעוני ויואב גבע במקום ראשון, שמעון ראובן ורן סיטון מקום שני, עובד ארזי וטוטו בטשון מקום שלישי/רמי גלבוע
תחרות עבירות ישראל. רמי גלבוע,
תחרות עבירות ישראל/רמי גלבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully