וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של מיכאל שומאכר הוכתר כסגן אלוף העולם לג'וניור

מיק שומאכר בן ה-15 סיים במקום השני בצרפת: "גאה בתוצאה הזו, אבל המטרה שלי להיות אלוף העולם. זו רק תחילת הקריירה שלי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזכיר את אביו. מיק שומאכר על הפודיום, משמאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיק שומאכר בן ה-15, בנו של מיכאל שומאכר, עלה ביממה האחרונה לכותרות: בנו של הרוכב שזכה שבע פעמים באליפות העולם של הפורמולה 1 ועדיין מתאושש מהפציעה הקשה אחרי תאונת הסקי, זכה במקום השני בתחרות עולמית בנהיגה לג'וניור שנערכה בצרפת. עד השנה האחרונה אימץ לעצמו מיק את שם המשפחה של אמו בטש, אבל העונה הוא החליט להתחרות תחת השם מיק ג'וניור.

"כמובן שאני גאה להשיג תוצאה כל כך חשובה", אמר שומאכר הצעיר. "זה גם ברור שהמטרה שלי היא להיות אלוף העולם. זו רק תחילת הקריירה שלי". מיק ניצח העונה בארבעה מקצים, אבל באליפות העולמית הוא כאמור הגיע למקום השני במרחק של שש שניות מהמנצח.

כזכור, מיכאל שומאכר אושפז בבית החולים וסבל מקומה במשך חצי שנה, אבל מוקדם יותר החודש חל שיפור במצבו כשהוא שוחרר לביתו בלוזאן כדי להמשיך בתהליך הריפוי. למרות השיפור המדהים, המנהלת שלו סאבין קאהם הבהירה לאחרונה ש"המסלול הקשה עוד לפניו. תהליך השיקום של מיכאל יימשך בביתו, והכול בהתחשב בפציעות החמורות מהן סבל ובהתקדמות שעבר בשבועות ובחודשים האחרונים. למרות הבשורה המשמחת, עדיין יש לפנינו דרך ארוכה וקשה מאוד. אנחנו רוצים למסור את תודתנו לצוות הרפואי בבית החולים בלוזאן על העבודה המסורה במיכאל. אנחנו מבקשים לשמור על הפרטיות של המשפחה ושהשמועות והספקולציות לגבי מצבו הבריאותי ייפסקו".

מיכאל שומאכר, נהג מירוצים לשעבר. Clive Mason, GettyImages
יש לו סיבה לגאווה. מיכאל שומאכר/GettyImages, Clive Mason

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully