וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תג חניה חדש לנכים

ירון אדרי

23.11.2008 / 16:13

סוף לשימוש הפסול בתגי חניה של נכים. משרדי התחבורה והרישוי מנפיקים תגים חדשים אותם קשה יהיה לזייף

משרד התחבורה שם סוף לזייפני תגי החניה לנכים. החל ב-1 לינואר 2009, יחל שימוש בתגי חניה חדשים אותם מציג היום המשרד, ואשר מונפקים בימים אלה ממש על ידי משרד הרישוי לכ-80 אלף נהגים נכים בישראל הזכאים לו. התג החדש, שיעוצב בסגנון רשיון הנהיגה מפלסטיק, יכיל מספר אמצעי הגנה להגברת הקושי בזיופו.

עם התג החדש, מקווים במשרד התחבורה לשפר מספר בעיות אשר ליוו את התג הישן כמו למשל שמירה על צנעת הפרט. שמו ומספר תעודת הזהות של בעל הרכב, אשר היה חשוף בפני כל, ירשם מעתה בצידו האחורי של התג לשמירה על פרטיותו. בחזית התג יופיעו הסמלים המוכרים של כיסא הגלגלים והמשלוש, המציינים את סוג נכותו של בעליו כמו גם סמל הכלנית במידה והוא נכה צה"ל. עוד יופיע מספר הרכב על גבי התג, ומספר נוסף במידה וברשותו של מחזיק התג רכב נוסף.

במשרד התחבורה ובארגוני הנכים השונים, מקווים לפתור בכך את מצוקת החניה לבעלי מוגבוליות אשר נתפסים על ידי נהגים שברשותם תגים מזוייפים. בעניין זה מוסרים במשרד התחבורה כי החל מה-1 בינואר, יאסר כליל השימוש בתגים הישנים. עוד מבקשים להזכיר לנו כי על פי חוק החניה לנכים, השימוש בתג מותר לבעליו בלבד וכי השימוש בו על ידי אדם שאינו מורשה עלול לגרור קנס בגובה 13 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully