וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-DSG של פולקסווגן תורכב בסין

12.5.2010 / 14:43

קונצרן פולקסווגן יקים בסין מפעל הרכבה לתיבות ה-DSG. מיועדות לשוק המקומי במטרה להפחית את פליטת ה-CO2 באופן מיידי

קונצרן פולקסווגן ישקיע בסין סכום המוערך בכ-400 מיליון יורו להקמתו של אגף מקומי לייצור התיבות הרובוטיות כפולות המצמדים שלו, ה-DSG. את המידע מוסרת סוכנות הידיעות 'רויטרס'. בכירי פולקסווגן החליטו על הרחבת הפעילות לאור הגברת הלחץ להוזיל את עלויות הייצור במערב, וכן להפחית את פליטת המזהמים במנועים; תיבת ה-DSG עדיפה כידוע במובן האקולוגי על פני האופציה הידנית.

הקונצרן הגרמני שם לו למטרה להוריד את מפלס ה-CO2 בסין בשיעור של 20 אחוזים עד סוף השנה הנוכחית. נראה כי מהלך זה בא כתגובה ישירה לעלייה בקצב מכירת מכוניותיו במדינה האסייתית. מנהל חטיבת פולקסווגן בסין ווינפרד והלהלר, מציין כי זהו רק נדבך קטן מהתכנית עבור השוק הסיני. "על ידי פיתוחן של טכנולוגיות בעירה מתקדמות, נמשיך לדלל את פליטת הזיהום בכלי-רכב מקומיים בשוק זה. עירבנו במשוואה גם את התיבות הרובוטיות כדי לזרז תהליכים ולפנות לפלחים מגוונים יותר".

בשלב הראשון ישדרג הקונצרן את קצב ייצורן של תיבות ה-DSG להן שבעה הילוכים במפעל הנוכחי בדאליאן שנגחאי, העוסק בהרכבת מנועים קטני-נפח ובינוניים. "אנחנו שואפים לפחות להכפיל את מכסת הייצור שעומדת על 300 אלף תיבות DSG במחזור עונתי - כלומר לפחות 580 אלף תיבות רובוטיות בשנה", כך מדגיש מנהל החטיבה הגרמני. מפעל דליאן הוא השני במצבת המפעלים לצד מרכז השירות בקסל גרמניה, שישמיש תיבות רובוטיות ומנועים.

בחודש אפריל האחרון הודיעה חטיבת הפרטיות של פולקסווגן על המשך הרחבת פעילותה בסין; זולת מגמת התחזקות בכמות המסירות הפרטית, היא הודיעה על הגדלת נתח השקעתה במקום מ-1.6 מיליארד דולר ל-6 מיליארד עד שנת 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully