וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: סובארו XV

22.12.2010 / 13:49

סובארו מרחיבה את היצע הפנאי עם השקת ה-XV המבוססת על האימפרזה. מצוידת במנוע 2.0 ל 150 כ"ס בשידוך לתיבה ידנית או אוטומטית. המחיר, 140 אלף שקלים

אחרי עיכובים קלים בקיץ האחרון, מבשרת יבואנית סובארו לישראל חברת 'יפנאוטו' על התחלת שיווקה של האימפרזה XV - מהדורת הפנאי של המשפחתית הקומפקטית סובארו אימפרזה, או B3 כפי שהיא מתויגת בארץ. ה-XV תהיה הקטנה ביותר במגוון רכבי-הפנאי המקומיים של יפנאוטו כשלצידה האאוטבק והפורסטר שעברו השנה מתיחת פנים.

ה-XV מבוססת על שלדתה של האימפזרה דור 3, אולם ניחנת במכללים המשווים לה יכולת עבירות קלה בשבילים ובאיזורים לא סלולים. אורכה של המכונית הוא כ-4.43 מ', הרוחב עומד על 1.77 מ', גובהה כ-1.52 מ' ( 3 ס"מ יותר מגרסת הכביש), ובסיס הגלגלים מתייצב על 2.62 מ'. תא המטען זהה בגודלו (301 ל') לזה המשרת את ה-B3 הקומפקטית אולם מתרחב ל-774 ל' עם קיפול מושבי השורה השנייה. מרווח הגחון נישא כ-18.5 ס"מ מעל פני הקרקע ומשקל המכונית כ-1.4 טון.

בחזיתה של ה-XV מנוע אטמוספרי בנפח 2.0 ל' המספק 150 כ"ס ב-6,400 סל"ד ו-20 קג"מ מתחום של 3,200 סל"ד. אל יחידת הבנזין תשודך תיבה ידנית בעלת 5 יחסי העברה או אוטומטית קונבציונלית עם ארבעה הילוכים בחיבור אל הנעה כפולה, כולל שילוב בורר למצב ספורט או חסכון. צריכת הדלק הממוצעת (יצרן) עומדת על כ-11.3 ק"מ לליטר.

חיצונית נבדלת ה-XV על ידי חזות קשוחה יותר. הבודי-קיט המורכב עליה כולל שימוש בחישוקים בקוטר 16 אינטש, חיפוי תחתון, כנף אחורית, דפיוזר אחורי מושחר, פסי גגון אורכיים, פנסי ערפל וגג-נפתח מקורי. בתא הנוסעים חיפויים במרקם בלעדי למושבי הבאקט האוחזים, מערכת שמע הכוללת שליטה מגלגל ההגה, כניסות USB ועוד.

מהצד הבטיחותי מצויידת ה-XV ב-6 כריות אוויר, בקרת יציבות, סיוע לבלימה ומנגנון המתריע על בריחת אוויר מהצמיגים. למכונית העונקו 4 כוכבים במסגרת מבחני הריסוק האירופאיים של Euro-Ncap. מחיר הגרסה האוטומטית עומד בישראל על 140 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully