• וואלה! ראשי
  • הפוך לדף הבית
  • שלום אורחקרא דוארפתח תיבת דואר חינם!
  • מזג אוויר
  • מפות
  • קניות
רכב  
סקר מהיר

סגור
חדשות רכב

בארץ: סובארו XV

מאת: ניר בן-טובים, מערכת וואלה!
פייסבוק טוויטר

סובארו מרחיבה את היצע הפנאי עם השקת ה-XV המבוססת על האימפרזה. מצוידת במנוע 2.0 ל 150 כ"ס בשידוך לתיבה ידנית או אוטומטית. המחיר, 140 אלף שקלים

סובארו XV. גרסת פנאי רכה לסדרת האימפרזה (צילום: יצרן) סובארו XV. גרסת פנאי רכה לסדרת האימפרזה (צילום: יצרן)

סובארו XV. גרסת פנאי רכה לסדרת האימפרזה (צילום: יצרן)

מושבי באקט ומרקם בגוון אדמה מושבי באקט ומרקם בגוון אדמה

מושבי באקט ומרקם בגוון אדמה

אחרי עיכובים קלים בקיץ האחרון, מבשרת יבואנית סובארו לישראל חברת 'יפנאוטו' על התחלת שיווקה של האימפרזה XV - מהדורת הפנאי של המשפחתית הקומפקטית סובארו אימפרזה, או B3 כפי שהיא מתויגת בארץ. ה-XV תהיה הקטנה ביותר במגוון רכבי-הפנאי המקומיים של יפנאוטו כשלצידה האאוטבק והפורסטר שעברו השנה מתיחת פנים.

ה-XV מבוססת על שלדתה של האימפזרה דור 3, אולם ניחנת במכללים המשווים לה יכולת עבירות קלה בשבילים ובאיזורים לא סלולים. אורכה של המכונית הוא כ-4.43 מ', הרוחב עומד על 1.77 מ', גובהה כ-1.52 מ' ( 3 ס"מ יותר מגרסת הכביש), ובסיס הגלגלים מתייצב על 2.62 מ'. תא המטען זהה בגודלו (301 ל') לזה המשרת את ה-B3 הקומפקטית אולם מתרחב ל-774 ל' עם קיפול מושבי השורה השנייה. מרווח הגחון נישא כ-18.5 ס"מ מעל פני הקרקע ומשקל המכונית כ-1.4 טון.

בחזיתה של ה-XV מנוע אטמוספרי בנפח 2.0 ל' המספק 150 כ"ס ב-6,400 סל"ד ו-20 קג"מ מתחום של 3,200 סל"ד. אל יחידת הבנזין תשודך תיבה ידנית בעלת 5 יחסי העברה או אוטומטית קונבציונלית עם ארבעה הילוכים בחיבור אל הנעה כפולה, כולל שילוב בורר למצב ספורט או חסכון. צריכת הדלק הממוצעת (יצרן) עומדת על כ-11.3 ק"מ לליטר.

חיצונית נבדלת ה-XV על ידי חזות קשוחה יותר. הבודי-קיט המורכב עליה כולל שימוש בחישוקים בקוטר 16 אינטש, חיפוי תחתון, כנף אחורית, דפיוזר אחורי מושחר, פסי גגון אורכיים, פנסי ערפל וגג-נפתח מקורי. בתא הנוסעים חיפויים במרקם בלעדי למושבי הבאקט האוחזים, מערכת שמע הכוללת שליטה מגלגל ההגה, כניסות USB ועוד.

מהצד הבטיחותי מצויידת ה-XV ב-6 כריות אוויר, בקרת יציבות, סיוע לבלימה ומנגנון המתריע על בריחת אוויר מהצמיגים. למכונית העונקו 4 כוכבים במסגרת מבחני הריסוק האירופאיים של Euro-Ncap. מחיר הגרסה האוטומטית עומד בישראל על 140 אלף שקלים.

קישורים:

 

תגובות
הוסף תגובה

צילום תגובה
מאת:
נושא:
  בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאים הבאים:
אין לפרסם באתר תגובות המפרות הוראות כל דין ובכלל זה תגובות בעלות אופי מיני בוטה, תגובות מאיימות, גזעניות, מוציאות לשון הרע, מעודדות לביצוע הסתה, פוגעות בפרטיות, מזיקות, פוגעות ברגשות הציבור, מפרות זכויות קניין רוחני ותגובות בעלות אופי מסחרי ו/או מידע פרסומי. האחריות הבלעדית לתוכן התגובה הינה של כותב התגובה. וואלה שומרת לעצמה את הזכות למסור את פרטי כותב התגובה לכל גורם בהתאם לשיקול דעתה ושומרת לעצמה את הזכות לפרסם רק חלק מהתגובות ו/או למחוק תגובות שפורסמו. אין באמור לעיל כדי לגרוע מהאמור בהוראה מהוראות תנאי השימוש באתר או בכל דין אחר.
הוספת תגובה
מאת:
נושא:
תוכן:
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאים הבאים:
אין לפרסם באתר תגובות המפרות הוראות כל דין ובכלל זה תגובות בעלות אופי מיני בוטה, תגובות מאיימות, גזעניות, מוציאות לשון הרע, מעודדות לביצוע הסתה, פוגעות בפרטיות, מזיקות, פוגעות ברגשות הציבור, מפרות זכויות קניין רוחני ותגובות בעלות אופי מסחרי ו/או מידע פרסומי. האחריות הבלעדית לתוכן התגובה הינה של כותב התגובה. וואלה שומרת לעצמה את הזכות למסור את פרטי כותב התגובה לכל גורם בהתאם לשיקול דעתה ושומרת לעצמה את הזכות לפרסם רק חלק מהתגובות ו/או למחוק תגובות שפורסמו. אין באמור לעיל כדי לגרוע מהאמור בהוראה מהוראות תנאי השימוש באתר או בכל דין אחר.
מדור פירסומי