וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם שאלתם, מנכ"ל טלקאר עונה

13.6.2011 / 8:25

גדי אונגר, מנכ"ל טלקאר יבואנית קיה לישראל, מתארח כאן עונה לשאלות גולשי וואלה! רכב במגוון תחומים

האם קיה וונגה מתוכננת להגיע לארץ?
נועם


נועם שלום, בשלב זה לא.

מדוע לא ניתן להזמין פרו סיד ידנית? במחיר הנכון היא יכולה להיות אטרקטיבית.
איליה שנברגרס


איליה שלום, ייבוא הפרו סיד הידני נשקל ברצינות לנוכח הביקוש הגובר בשוק המקומי למכוניות בגיר ידני.

מתי צפויה להגיע לארץ הסול המחודשת?
אדי


הסול זכתה למתיחת פנים קלה ולשדרוג לגיר עם 6 הילוכים. ניתנה עדיפות ראשונית לשוק האמריקאי בהשקתה ותוך פרק זמן קצר תגיע גם לאירופה (ובכלל זה לשוק הישראלי הנושא תקינה אירופאית)

אני לקוח חדש של קיה קרנס ברצוני לדעת אם גם 2012 הקיה קראנס תימכר? האם יש כוונה לשנות צורה בעתיד לקראנס?

התשובה היא חיובית לשתי השאלות. בשנת 2013 מתכוון היצרן לייצר קרניבל וקארנס בתצורה חדשה. עד אז נמשיך ביבוא סדיר של הדגמים הנוכחיים.

מדוע בכל התצוגות של הפיקנטו שאתם מראים בתמונות באתר ומה שמופיע באתר של KIA COM מופיעים תצורות שלא משווקות בארץ שלהן גג נפתח, מראות צד נסגרות חשמלית, בקרת אקלים, שליטה מההגה למדיה, כיסוי מושבים צבעוניים, כל מה שכל העולם מקבל אנו בישראל לא יכולים לזכות.
הלזינגר יעקב


יעקב שלום, פיקנטו היא המכונית המאובזרת ביותר בקטגוריה בה היא מתחרה בשוק המקומי. מכאן גם הפופולאריות הרבה לה היא זוכה מאז השקתה. כול שוק ונסיבותיו הייחודיות.

האם אנחנו עתידים לראות את קיה סיד (גם הסטיישן) בגרסה של תיבת הילוכים בעלת שישה הילוכים בעתיד הקרוב?
ערן גולדשטיין


ערן, בהחלט כן.

שירות ואחריות

רכשתי לאחרונה את הספורטאז' החדש 2011 ואני מרוצה מאוד מהרכב. כל השנים היו לי רכבי אודי והונדה, והם כל הזמן היו שולחים לי הביתה שאלוני שביעות רצון מהשירות או האם יש לי תלונה מסוימת לגביי מוסך שרות כזה או אחר. אשמח מאוד שגם אצלכם זה יהיה כך כדי שהמידע יישרת את שתי הצדדים
יצחק לאם


יצחק שלום, שאלוני שביעות רצון לקוחות נשלחים באופן תדיר ללקוחות הן על ידינו והן על ידי חברות מחקר חיצונית. אוכל לדעת באיזה מוסך רשת בקרת לאחרונה? אנא צור איתנו קשר ישירות במוקד שמספרו 1800-377-775

מדוע קיה לא מעניקה ללקוחותיה 7 שנות אחריות בישראל כמו בארה"ב?
טל


טל שלום, אתה טועה. קיה הוא מותג הרכב היחידי בישראל שמציע אחריות בת 7 שנים לקהל לקוחותיו הפרטי. אם תיתן בידנו כתובת נשלח לך את ספר האחריות השלם. אנא צור איתנו קשר ישירות במוקד שמספרו 1800-377-775

מהות פניה זאת הינה בגין קאיה סיד סטיישן אשר רכשתי לא מכבר מכם. בנתוני היצרן הופיעו נתוני צריכת דלק סטנדרטים לרכב דיזל, אך בפועל הרכב שותה פי שניים דלק יותר מאשר בנתונים. בתוך העיר הרכב צורך ליטר ל-8 ק"מ ומחוצה לו הוא צורך ליטר ל-11 במקרה הטוב. ביום אשר אני נוסע בתוך העיר עם מזגן הוא גם מגיע לליטר ל-7 ק"מ לליטר. אני מודע לעובדה שזה לא בשליטתכם, אך יש בכך משום הטעיה בנתוני היצרן באופן שחורג מהסטנדרט. השאלה היא האם היצרן יכול לעדכן את תוכנת הניהול מנוע אשר תקטין את צריכת הדלק?
טל אהרוני.

טל שלום, נתוני צריכת הדלק של הקיה סיד נקבעו על פי כול אמות המידה המקובלות והמחייבות בתעשיית הרכב העולמית. נתוני צריכת דלק שנבדקו בפועל ע"י מחלקת שירות קיה בישראל מלמדים על נתונים שונים משלך. אשמח אם תיתן בידינו את פרטיך לצורכי ליבון. אנא צור איתנו קשר ישירות במוקד שמספרו 1800-377-775

הנני מחזיק קיה סיד סטיישן דיזל ידנית 2010 (הראשונה שלי) ובטיפול 90,000 נאמר לי שצריך להחליף שמן גיר בנוסף לטיפול הרגיל וכך אכן נעשה. לאחר מכן כאשר קראתי בספר הרכב מצאתי כי שם כתוב שרק ב-120,000 ק"מ אמורים להחליף שמן גיר וכשהתקשרתי לברר במשרדי טלקאר ענה לי המנהל הטכני כי נפלה טעות בספר הרכב ואכן צריך ב-90,000 ק"מ להחליף ולא כפי שכתוב בספר. עד עכשיו קשה לי להשתכנע שזו האמת ולא כיסוי על המוסך המטפל, אשמח לדעת את האמת.
שלומי


שלומי שלום, החלפת שמן גיר בסיד סטיישן אכן נעשית כול 90,000 ק"מ. ספר יצרן הוראות הטיפול הן להחלפת שמן גיר כל 120,000 ק"מ בשינויים המחייבים לכול שוק ושוק. במדינת ישראל נקבעה שגרת הטפול לכל 90,000 ק"מ בגלל הנסיבות המקומיות (אקלים וכו').

סוף סוף אני מגיע לבכיר ביותר בקיה לאחר חודשיים של ניסיון. אני הזמנתי אצלך קייה ספורטאז' פרימיום בתאריך 9.12.10 כלומר כמעט לפני חצי שנה כאשר היעד להספקת הרכב היה מרץ 2011. לא רק שלא קבלתי את הרכב אפילו לא יודעים להגיד לי מתי אני יקבל את הרכב, ואם אני רוצה לבטל אז אני מוזמן לבטל. אני חושב שזו חוצפה מדרגה ראשונה ככה להתייחס ללקוח שהזמין דרככם רכב ומחכה לו בקוצר רוח. אני לא מדבר על זה שהילדים שלי כבר קוראים לי שקרן ושלא הזמנתי שום רכב. לאחר חודש של ניסיונות לתפוס את יגיל שהוא אחראי על כל נושא ההזמנות רכב בחברה שלך, הוא נאות לחזור אליי רק לאחר שאשתי איימה שהיא תפנה לעיתון ותפרסם את היחס המזלזל שלכם ללקוח נאמן. אולי עכשיו שהצלחתי להגיע אלייך אני יקבל תשובה ואולי גם את הרכב.
דניאל מרנאה


דניאל שלום, צר לי לקרוא את תגובתך. אנחנו עושים כל שלאל ידינו להבטיח אספקה סדירה של מכוניות, אך לצערי הרב היצרן סובל מקשיי אספקה חמורים לנוכח הביקושים הרבים בעולם ובכלל זה השוק הישראלי. אנחנו עושים ונמשיך לעשות כול מאמץ להגדיל את נפחי מלאי הספורטאג'.

תדמית, מחירים ופלח שוק

כמחזיק רכב קיה הייתי שמח לדעת מה אתם עושים כדי לשפר את התדמית של קיה בישראל בעיקר בכדי לשמור על ערך הרכב?
יהודה


קיה היא מותג הרכב הצומח בישראל בשלושת השנים האחרונות עם אחוזי גידול תלת ספרתיים. המותג הוא מבין חמשת מותגי המכוניות הנמכרים בישראל מתחילת השנה. ריבוי מצבת המכוניות על הכביש מעלה את ערך הגרט. יתרה מזאת, ניתנת אחריות בת 7 שנים (אטרקטיביות מכירה כיד שנייה), מכוניות קיה בטרייד אין נקנות במחירי מחירון ואנחנו משקיעים משאבים רבים בפעילויות פרסום, שיווק והרחבת התשתית. תשומת לב מיוחדת ניתנת לשכלול והרחבת רשת המוסכים ולשיפור קבוע ורציף של השרות הניתן.

האם לאחר האסון ביפן אתה רואה פריצת דרך לשוק הישראלי? איך אתה מיישם?
דויד


לצערי הרב, קונצרן יונדאי-קיה סובל מקשיי אספקה לנוכח הביקושים בעולם כולו (בעיקר בשוק האמריקאי). לפיכך, אף שאתה מסמן שעת כושר נכונה, אנחנו קצרים במכונית בכדי למלא חללים.

מדוע מחירי הרכב לא יורדים כאשר שער הדולר יורד? הרי קיה זה רכב קוריאני ולכן נקנה בדולרים ולא ביין יפני. אין הצדקה לכך. לציבור מגיע הסבר לתופעה.
יואל


מציאות שער המטבע משתנה חדשות לבקרים ולא ניתן לייצב מחירי מחירון על סמך שער מטבע בלבד. יש כמובן שיקולים נוספים של ערך גרת, נסיבתיות השוק הישראלי (הקף הרכש של חברות הליסינג), תמחיר יצרן ומדיניות המיסוי הגבוה של השוק הישראלי וכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully