וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן אפ! עכשיו בגרסה ספרדית

ירון אדרי

3.10.2011 / 11:35

סיאט חושפת את מיי, גרסתה למכונית המיני פולקסווגן אפ!. ההבדלים מסתכמים בעיצוב החזית ובאבזור. אצלנו במחצית השנייה של 2012

סיאט חושפת את מכונית המיני החדשה שלה, אחות תאומה של פולקסווגן אפ! וסקודה סיטיגו. הגרסה הספרדית תכונה מיי (Mii) ושיווקה יחל מעט אחרי שתי אחיותיה. שינוי משמעותי בכל הקשור לנתונים טכניים אין וגם מיי תשווק עם מנוע אחד - 1.0 ל', לו שתי גרסאות הספק - 60 או 75 כ"ס, ושתי תיבות הילוכים – ידנית עם חמישה יחסי העברה או רובוטית חדשה המכונה ASG. גרסת 'אקומוטיב' החסכונית יותר תניב צריכת דלק של 22.5 ק"מ לליטר ופליטת ה-CO2 שלה עומדת על 97 גק"מ.

תג המחיר הבסיסי של סיאט מיי באירופה יהיה דומה לשל סקודה סיטיגו ולא רחוק בהרבה משל פולקסווגן אפ! היקרה מעט יותר. ההבדלים אם יהיו בכל זאת יתמקדו בוודאי ברמות האבזור, זאת בנוסף להבדלים החזותיים המייחדים כל אחת מהן בהתאם לשפת העיצוב של כל אחת מהיצרניות. כמו כן, סיאט תשווק גרסה ספורטיבית בעלת סממני עיצוב יחודיים ושלדה מונמכת. הבדלים אלה למעשה יניעו את הלקוחות בין אולמות התצוגה של כל אחד מהמותגים ועל פיהם מקווים בקונצרן הגרמני תיעשה הבחירה כאשר מנגד תעמודנה בעיקר המתחרות הדרום קוריאניות קיה פיקנטו ושברולט ספארק.

עם תחילת השיווק באביב הקרוב תוצע סיאט מיי בגרסת שלוש דלתות וגרסת חמש דלתות תוצע בשלב מאוחר יותר. מהיבואנית צ'מפיון מוטורס נמסר למערכת וואלה! רכב כי סיאט מיי מיועדת להגיע אלינו ככל הנראה במחצית השנייה של 2012.


עוד על סיאט בוואלה! רכב

וואלה! רכב גם בפייסבוק

סיאט מיי. אתר יצרן
סיאט מיי/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • סיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully