וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי 599 מקבלת גרסת XX

ירון אדרי

4.12.2011 / 12:49

פרארי 599 GTB כבר רואה את סוף חייה וכמחווה מוקדשת לה גרסת מסלול מהוקצעת בהשראת קבוצת הפורמולה 1. 0 ל-100 זה לחלשים

כולם רוצים פרארי ואפשר להבין למה. המותג האיטלקי הוא מושא חלומם של כל חובבי הנהיגה בעולם ורק מעטים מהם מצליחים לממש זאת במציאות. אבל פרארי להמונים זה לא משהו שמלהיב את אניני הרגש והאדרנלין ובמיוחד עבורם משיקה היצרנית ממארנלו גרסאות מלוטשות. האחרונה לקבל טיפול היא ה-599 שכל כולה מכוונת להתמסר לנהג במסלולי המירוצים.

פרארי 599XX. אתר יצרן
נפרארי הכי קיצונית שתוכלו לרכוש לו רק היו לכם מיליון יורו פנויים/אתר יצרן

ה-599XX איבולשון נחשפה בתערוכת בולוניה כגרסה האולטימטיבית של ה-599 GTB, והאחרונה שלה. על פיתוחה, או נכון יותר לומר על סדרת השיפורים שהוכנסו לה, אחראית חטיבת המירוצים של פרארי זו שבין תפקידיה גם פיתוח טכנולוגיות פורמולה 1. לכן לא תתפלאו למצוא זליגה של מערכות מסבב המירוצים היוקרתי בעולם.

מהנדסי המירוצים התאימו לאיבולושן כנף אחורית אקטיבית בעלת שני להבים, כמעט כמו כנף ה-DRS של פרננדו אלונסו ופליפה מאסה. פעולתה מבוקרת על ידי מחשב המנתח נתונים כמו מהירות, זווית הגה וכו'. בקטעי האצה ישרים הכנף נפתחת ומפחיתה את ההתנגדות האווירודינמית וברגע הניתן האות החשמלי היא נסגרת ועושה פעולה הפוכה. זה מתורגם לכוח הצמדה של עד 440 ק"ג במהירות של 200 קמ"ש בפניות.

מהנדסי פרארי טיפלו גם בעניין יחס ההספק משקל של ה-599. מנוע ה-V12 בנפח 6.0 ל' קיבל 20 כ"ס נוספים כדי לסגור 740 סוסים בסה"כ בעוד שעל המאזניים הופחתו 35 ק"ג. התוצאה היא שיפור של 11 שניות בזמן ההקפה על מסלול פיוראנו, כר הניסויים של החברה.

פרארי לא פרסמה את מחיר ה-599XX איבולושן, אבל תהיו בטוחים שזה לא יהיה זול. גם אם תצליחו להכנס לרשימת ההמתנה הארוכה, זה יהיה רק לאחר שהפקדתם כמה מאות אלפי יורו על החשבון והוספתם עוד כמה מאות ביום קבלת המפתח.


עוד על פרארי בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully