וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: אין חניה לנשים

ראש העיר של טריברג הקצה שתי חניות המיועדות לגברים בחניון תת-קרקעי וסימן אותן על מנת למנוע חניה של נשים. "לקחת את הדברים בפרופורציה"

לשאלה מי חונה טוב יותר – גברים או נשים, עונה כעת עיירה קטנה (ואפלה כנראה) בגרמניה בשם טרייברג, שחנכה לאחרונה שתי חניות תת-קרקעיות שתוכננו עבור גברים בלבד. אז מי אמר שנשים לא יודעות לנהוג? ראש העיר, זה מי.

הצוות שהקים את המתחם ביצע את כל הסימונים הנדרשים כדי למנוע מנשים אפילו לשקול להחנות את המכונית במקום. כך למשל צבעו את משטח האספלט עם סימול הזכר עליו (מאדים), העמידו עמודים גדולים, והוסיפו יחידות בטון רוחביות שמערימות קשיים על נשים לבצע חניה חלקה ובטוחה לעומת שאר החניות - שהיו פתוחות לרווחה כמובן.

"זה תכסיס שיווקי בחלקו שנועד לגרום לאנשים לצחוק ולהשתעשע עם הרעיון שבהבדלים בין גברים ונשים בנהיגה", כך אומר ראש העיר מאז 2002 גאלוס סטרובל. הוא מסביר שנשים שמבחינות בחניה האסורה רואות בכך אתגר ובכל זאת מנסות להתעמת מולה, על אף שמדובר לדבריו ב"עבירה על החוק העירוני". יחד עם זאת, הוא מוסיף שגם אם אשה חונה במקום הפקחים לא מעזים להנפיק לה דו"ח וקנס.

כלי-התקשורת בגרמניה (בעיקר רשתות השידור) הגיעו למקום כדי לבחון את הנושא, ולוודא שלא נעשה כאן עוול למין הנשי. "אני חושב שזה מדהים", אומר סטרובל. "לא ציפיתי שתהיינה כל-כך הרבה תגובות והיענות לסיפור הזה. ביליתי שעות ארוכות בטלפון עם עיתונאים, ואני שמח שזה קרה כי זה מכריח אנשים לחשוב, פגענו בעצב רגיש של אוכלוסיית הנהגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully