וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי מכוניות יפניות בישראל נקראות למוסך

טויוטה, הונדה, ניסאן ומאזדה יזמנו 3.4 מיליון מכוניות בעולם לתיקון בגלל תקלה בכרית האוויר. 4,800 מכוניות טויוטה בישראל נקראות לשירות בשלב זה, ביניהן אוונסיס ויאריס

ארבע יצרניות רכב מרכזיות מיפן הפעילו קריאת תיקון מקיפה בשל תקלה בכרית האוויר: טויוטה, מאזדה, ניסאן והונדה מבקשות מ-3.4 מיליון כלי-רכב להגיע לשירות בקרוב כדי לטפל בתקלה בכריות האוויר, כאשר בישראל כבר זימנה יבואנית טויוטה 'יוניון מוטורס' 4,800 מכוניות עם הליקוי ביניהן יאריס (סופר מיני), קורולה (משפחתית) ואוונסיס (משפחתית גדולה).

הליקוי שאותר הינו במערכת כריות האוויר בצד הנוסע. החשד הוא שבעת חירום, זו אינה מתנפחת כראוי ומעמידה בסכנה את הנוסעים, אך עד כה לא דווח על מקרה אחד של פציעות בשל התקלה.

הריקול בטויוטה (יזום) יש להדגיש, אינו מתייחס למכוניות חדשות, כי אם לדגמים וותיקים. במסגרת קריאת התיקון העולמית של החברה (1.7 מיליון כלי-רכב), היבואנית בישראל מדווחת כי התופעה קיימת בכלי רכב משנות יצור 2000-2004, וכי המספר הסופי של המכוניות שתקראנה לשירות יהיה נמוך יותר. התיקון, במקרה הצורך יבוצע בתוך שעה וחצי במרכזי השירות של טויוטה.

עוד שלוש יצרניות נוספות כאמור נכללות בסבב הריקולים הנוכחי: הונדה, קוראת ל-1.4 מיליון כלי-רכב בעולם ועל פרסומי היבואנית 'מאיר', מדובר ב-3,668 מכוניות משנת ייצור 2001-2003 ביניהן המיניוואן סטרים, המשפחתית סיוויק, רכב הפנאי CR-V וכן הסופר מיני ג'אז. עוד מוסרת היבואנית לישראל כי "היצרן מתכוון לפרסם ולהתחיל את ביצוע הפעילות בחציו הראשון של חודש מאי. עם קבלת מלוא המידע הטכני והחלקים מהיצרן יישלחו מכתבים אישיים לכל הלקוחות הרלוונטיים, אשר יוזמנו למרכזי השרות של הונדה לבצוע הבדיקה והתיקון במידת הצורך".

ניסאן, קראה ל-480 אלף מכוניות בעולם בשל תקלה זהה כאמור. מהיבואנית לישראל 'קרסו מוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי היצרנית מתייחסת לכ-3,000 כלי רכב ישנים מאוד משנות ייצור 2002-2003, אם כי טרם דווח להם עד עתה אילו דגמים שנמכרו בארץ נכללים בקריאה.

מאזדה, הפיצה קריאת תיקון ל-45 אלף כלי-רכב בעולם ומהיבואנית 'דלק מוטורס', נמסר לוואלה! רכב כי מדובר על 816 מאזדה 6 (שייובאו דאז) משנת 2002-3, אם כי נוכח גילן ההערכות הן שהכמות בארץ מצומצמת. מידע סופי ללקוחות מאזדה בישראל יימסר בשבועות הקרובים.

עוד הרבה על קריאות תיקון בוואלה! רכב.

עדכון אחרון: 12:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully