וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע "גריטה" ביבואנית פיג'ו-סיטרואן

דוד לובינסקי תציע 5,000 שקלים בתמורה לכל מכונית בת 20 שנה ומעלה בכפוף לרכישה של רכב טרייד אין ממלאי המותגים

מבצע הגריטה של משרד התחבורה, במסגרתו מקבלים 3,000 שקלים בתמורה לרכב ישן, הסתיים לפני שבוע כמה שעות לאחר שהתחיל. התקציב אזל במהרה, והרבה אנשים נותרו תקועים עם מכוניות ישנות בחצר הבית. ובכן, לא הכול אבוד.

יבואנית פיג'ו-סיטרואן ו-MG לישראל, דוד לובינסקי, יוצאת כעת במבצע מיוחד לקראת סוף שנת 2013. במסגרתו, תוכלו לתת מכונית בת 20 שנה ומעלה, מכל סוג, ולקבל בתמורה 5,000 שקלים בכפוף לרכישת רכב ממגרשי הטרייד אין של היבואנית, בין אם פרטי, ליסינג והכול מהמלאי הקיים, וזאת במהלך החודשיים שנותרו לסוף השנה.

התנאים להשתתפות במבצע ה"גריטה" מחייבים את הלקוחות לעמוד בכמה קריטריונים: הרכב חייב להיות מונע בנזין, הרשיון חייב להיות בתוקף (לפחות חצי שנה) עם טסט מעשי, ועליו להיות נקי משעבודים ועקולים.

ניר דקטר, מנכ"ל לובינסקי טרייד: "מבצע הגריטה הוא עוד צעד ביישום האסטרטגיה החדשה של החברה להגיע לקהלי יעד חדשים ולהרחיב את קהל לקוחותיה באופן משמעותי. הביקוש העצום למבצע הגריטה הממשלתי האיר את הצורך הקיים בשוק והחלטנו להרים את הכפפה ולהמשיך את המבצע. אנחנו מקווים שבעקבותינו יצטרפו למגמה גם חברות נוספות ויחד נתרום לבטיחות בכבישים ולאיכות הסביבה".

עוד הרבה על דוד לובינסקי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully