וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס C קלאס החדשה בישראל

מחיריה של ה-C קלאס החדשה יחלו ב-296 אלף שקלים ויצפינו עד 380 אלף שקלים לחבילת ה-AMG הספורטיבית

מרצדס C  קלאס 2014. אתר יצרן
מרצדס C קלאס החדשה בישראל/אתר יצרן

ימים ספורים לאחר שפגשנו בה לנהיגה ראשונה על כבישי אירופה, נחתה בישראל מרצדס C קלאס החדשה. היבואנית לישראל כלמוביל מוסרת כי בפעימה הראשונה תוצע עם שני מנועים ובהמשך תגענה גם הגרסאות הבכירות בהיצע של מכונית המנהלים הספורטיבית, כולל מהדורת ה-AMG הבסיסית (ה-C63 אינה בקנה בינתיים).

ה-C קלאס שואבת הרבה דמיון וטכנולוגיה ממכונית הדגל S קלאס, אם כי בהיקפים מצומצמים. כמו במכונית הפאר, היא מחוברת לכביש עם בקרות בטיחות וניטור מתקדמות תחת חבילת ה-INTELLIGENT DRIVE. זו מורכבת משלל מערכות בהן התרעה על סטיה מנתיב, התרעה על שטחים מתים, חניה אוטומטית עם היגוי אקטיבי, בלימת חירום אוטומטית, תאורה סגלתנית מונעת סינוור, מצלמות היקפיות וזיהוי הולכי רגל ועוד.

המנועים החדשים של ה-C קלאס, כפי שחווינו באירופה, מספקים מספרים מרשימים הן בביצועים והן בצריכת הדלק וברמת ה-CO2. המנוע הבסיסי של ה-C קלאס החדשה יהיה ה-180, כשלזה נפח 1.6 ל' טורבו בעל הספק מרבי של 156 כ"ס. הכוח עובר לגלגלים מאחור דרך תיבת 7 מהירויות אוטומטית, המאיצה את המכונית ל-100 קמ"ש ב-8.5 ש' ועד 223 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק (יצרן) היא 16 ק"מ לליטר במשולב, ו-12 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית.

המנוע השני בסדרה, בשלב זה, יהיה ה-250. כאן מדובר במנוע 2.0 ל' טורבו המפיק 211 כ"ס ומאיץ ב-C קלאס החדשה ל-100 קמ"ש ב-6.6 שניות. את התנועה יתרגמו לכביש מתלי אוויר מסוג 'איירמטיק' עם מספר מצבי שיכוך.

שלוש רמות האבזור של ה-C החדשה נחלקות בין 'אוונגרד' ל-'ויז'ן' ל-AMG. הן כוללות כמעט כל דבר שעולה על הדעת, אם כי במהדורות הקצה ישנן תוספות הידור ובטיחות שאינן נכללות כסטנדרט.

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת היוקרה בכלמוביל ישראל: "אנו גאים להציג שוב עבור קהל הלקוחות בישראל סדרה חדשה ופורצת דרך בכל הקשור לחוויית נהיגה ובעיקר בשילובם של מערכות בטיחות וסיוע לנהג חדשות ששולבו עד כה רק בסדרת ה-S קלאס".

המחירים למרצדס C קלאס החדשה בישראל:

C180 אוונגרד: 296 אלף שקלים
C180 ויז'ן: 310 אלף שקלים
C180 אי אמ ג'י: 340 אלף שקלים
C250 אוונגרד: 340 אלף שקלים
C250 ויז'ן: 365 אלף שקלים
C250 אי אמ ג'י: 380 אלף שקלים.

נהיגה ראשונה: מרצדס C קלאס החדשה
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

השקה מרצדס C קלאס. קובי ליאני
השקה מרצדס C קלאס/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully