וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: סובארו טרייבקה יהיה היברידי

הטרייבקה הבא יאכלס בחזיתו מנוע טורבו דיזל היברידי, הנעה כפולה מסורתית וכן ישאב השראה מרכב הקונספט ויזיו 2

סובארו ויזיו 2 קונספט. אתר יצרן
סובארו ויזיו. בסיס ויזואלי לדור הבא של הטרייבקה/אתר יצרן

למרות שסובארו חתכה את הטרייבקה הכושל משורותיה ולא הביטה לאחור, מסתבר שהיא בכל זאת מיישרת מבטה קדימה ומכינה יורש אפשרי לרכב הפנאי המפואר, אולם עם מספר שינויים טכנולוגיים חשובים בקרביו, כמו גם עיצוב ספורטיבי יוצא דופן שיבוסס על רכב הקונספט ויזיו 2 שהוצג לפני מספר חודשים.

הנחת היסוד ב-2012 הצביעה על כך שסובארו תוותר לגמריי על רכב פאר בקצה ההיצע, אולם שני רכבי ראווה בהם הקורסואבר 7 והויזיו, רמזו שאולי היא בכל זאת בוחנת מחליף. כעת עולה, שהויזיו 2 יהווה את הפלטפורמה של הטרייבקה החדש, לפחות מהפן החיצוני, אלא שזה יימכר עם שלוש שורות מרווחות ומנוע בנזין, או מנוע דיזל היברידי בחיבור להנעה כפולה סימטרית ותיבת לינאטרוניק רציפה.

מנוע הדיזל ההיברידי, בנפח 2.0 ל' והספק של כ-180 כ"ס לערך, מקורו בסובארו, אבל מהשותפה לפרוייקט ה-BRZ/GT86, חברת טויוטה תקבל סובארו את מערכת החשמל והסוללות כשמנוע חשמלי בודד יותקן בסרן הקדמי. לא ידועה צריכת הדלק של גרסת הבוקסר-דיזל, אם כי מותר להמר ששילוב בין חשמל לסולר יפיק זמינות מומנט גבוהה וביצועים טובים.

הטרייבקה המקורי של סובארו שנמכר גם כ-B9, שווק גם הוא בחמישה או שבעה מושבים, אלא ששילוב מנועי בנזין גזלניים וביצועים פושרים לא הניבו את התוצאות להן קיוותה סובארו. בין השנים 2005 ל-2014 מסרה סובארו כ-80 אלף עותקים בלבד על רקע ביקורות לא מחמיאות. הדגם החדש, שכנראה מתבשל בימים אלה, יראה אור מתישהו לקראת שנת 2016.

עוד הרבה על סובארו בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully