וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בכבישים: 5 הרוגים

חמישה בני אדם נהרגו השבוע בחמש תאונות דרכים קטלניות שאירעו בכבישי ישראל. מתחילת השנה: 66 הרוגים

תאונת דרכים בכביש 6, אפריל 2014. מד"א
66 הרוגים בכבישים מתחילת השנה/מד"א

חמישה בני אדם נהרגו השבוע (31/3/6/4/14) בחמש תאונות דרכים קטלניות ברחבי הארץ, כך עולה היום (ראשון) מדו"ח המתפרסם על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. מתחילת השנה נהרגו בתאונות דרכים קטלניות 66 בני אדם, ירידה של 24% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

בהתהפכות של רכב בתחילת השבוע על כביש 4 סמוך למחלף יבנה, נהרגה נוסעת, אשה בשנות ה-70 לחייה. באותה שעה אירעה תאונה בה היו מעורבים שלושה כלי רכב על כביש 6 שגבתה את חייו של אדם כבן 50.

ב-3 בחודש נדרס למוות רוכב אופניים לאחר שסטה עם אופניו לכביש, פגע במשאית ונהרג במקום. בתאונה היה מעורב גם רכב נוסף שנפגע מבלימת המשאית שניסתה לחמוק לנתיב השני.

בתאונת חזית אחור על כביש 6 נהרג נהג רכב פרטי, אדם כבן 60 לאחר שנפגע ממשאית שלא הספיקה לבלום בזמן עקב עומס תנועה פתאומי. עוד באותו יום קטלני התנגש נהג רכב פרטי במעקה על כביש 4 ונהרג מעוצמת הפגיעה. נוסעת שישבה לידו נפצעה קל.

השבוע נוסף למניין ההרוגים אדם שנפצע קשה בתאונה שאירעה ב-25.3 על כביש 90, בעקבות התנגשות בין שני כלי רכב.

על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, עולה כי חודש מרץ הסתיים עם 28 הרוגים, לעומת 30 אשתקד, וזהו החודש הקטלני ביותר עד כה מתחילת 2014. מקום המדינה, עומד מספר ההרוגים בכבישים על 31,986 בני אדם, מהם 4,946 ילדים ובני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully