וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן יוקרתית ועצבנית

סיטרואן DS5LR היא לימוזינה קטנה עם מנוע חזק ופינוקים צרפתיים. הבכורה בסין, באירופה כנראה שלא

סיטרואן DS5R. אתר יצרן
סיטרואן DS5LR קונספט. גדולה ועוצמתית/אתר יצרן

קו דגמי ה-DS מבית סיטרואן התבשם לאחרונה בניחוח ספורטיבי של גרסאות קיצוניות קומפקטיות. אם מנתחים את ההיצע הקיים, יש בנמצא את ה-DS3 רייסינג הקטנה או ה-DS4 רייסינג קונספט, אבל בינתיים עושה רושם שהמותג המפואר התמקד עד כה במכוניות מרככות ונעימות עם יכולת ספורטיבית מוגבלת. אולם, מה קורה כשמנסים לחבר בין מכונית סאלון ארוכה למנוע תחרותי? התשובה תיחשף בתערוכת הרכב בסין, תחת הכותר הזמני "סיטרואן DS5LR קונספט".

למעשה, זוהי הפעם הראשונה שסיטרואן DS משדכים את האות R לכלי הרכב של קו הפרמיום, וכפי שמקובל אצל המתחרים, העוצמה שאצורה תחת מכסה המנוע רומזת על הביצועים שהיא תפגין על הכביש. במקרה דנן, ה-DS5 הספורטיבית חמושה במנוע 1.6 ל' טורבו THP משופר עם הספק מרבי של 300 כ"ס ו-40 קג"מ, אותם ערכים המשרתים את ה-DS3 ראלי, אם כי נתון המומנט כאן קצת יותר גבוה. סיטרואן לא מפרסמת מידע אודות נתוני ביצועים, אבל בהחלט נהמר ש-100 קמ"ש יופיעו על הסקאלה בפחות מ-6.5 שניות, עם תיבה ידנית או אוטומטית.

מבחינת התוספות החיצוניות, לובשת ה-DS5LR מלתחה תוקפנית מובחנת, שאמורה לשפר את תדמית המותג גם בעיני הלקוחות שמעדיפים מכונית ספורט גרמנית בקבוצת הסדאן. בצד הקוסמטי, נמנה חישוקים 20 אינטש, סינר קדמי, חצאיות צד, כיתובי R וגוון בורדו ייחודי לדגם.

סיטרואן טוענת שנעשו מספר שינויים בכיול המתלים, שכן היא נמוכה מהדגם הרגיל ב-1.5 ס"מ, וכן הבלמים הוגדלו וההיגוי זכה לשדרוג. בתא הנוסעים מושבים עוטים קטיפה ואלקנטרה, הגה עם כיתוב R, ידית הילוכים ספורטיבית, תפירות אדמדמות וכן שולבו דיפונים מתרכובות סיבי פחמן כדי לצמצם את משקל המכונית ולהוסיף רוח תחרותית לאווירה.

ה-DS 5LS R בשמה המלא, תהיה זמינה להתרשמות בתערוכת הרכב שתפתח בקרוב בסין. חיבתם לבסיס גלגלים ארוך תתורגם יש להניח לגרסה סדרתית שתופיע על הכבישים עד סוף השנה. ביבשות אחרות, סיכוי נמוך להפצה.

סיטרואן DS5 במבחן דרכים: פרמיום קומפקטי
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבסיס לשיפורים, סיטרואן DS5LS/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully