וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיג'ו מציגה קופה היברידית: אקסלט

האקסלט לה מרכב 4 דלתות דמוי קופה תפנה את חרטומה להתחרות במרצדס CLA ואוקטביה ויז'ן סי בעתיד

פיג'ו אקסלט. אתר יצרן
פיג'ו אקסלט. דמוית קופה ספורטיבית/אתר יצרן

פיג'ו שחררה השבוע בלעדית לכלי התקשורת בצרפת תמונה ראשונה של מכונית חדשה ורעיונית שתוצג בתערוכת סין: אקסלט. דמוית הקופה מצוידת במרכב 4 דלתות ספורטיבי ותוקפני עם קווים נמוכים וכיפופים מעוצבים בדלתות, מנוע היברידי עצמאי, ותנסה למשוך אליה קליינטורה צעירה שאת כספה מפקידה בקרב מותגים גרמניים, בהם מרצדס, אודי או פולקסווגן.

האקסלט פותחה בהשראת מספר כלי רכב רעיוניים משנים קודמות, בהם האוניקס הייחודית שנחשפה לפני שנתיים בתערוכת פריס. נקודת ההנחה במבט קדימה, היא שהחלק הקדמי מאפיין את המראה הבא של דגמי פיג'ו, שכן הוא חונך בתי תאורה חדשים ולוע שונה, ומטשטש לחלוטין את הקווים הקימיים כפי שהם הוטמעו בפיג'ו 308, 208 ועוד לפני כן במכונית הראווה SR-1 ופיג'ו 508.

הכוח של האקסלט קופה, יגיע ממנוע היברידי 4 צילינדרים מחובר למנוע חשמלי, כשאלה מפיקים ביחד כ-340 כ"ס ומעבירים את העוצמה לכל הגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית. תמונת תא הנוסעים, כמו גם פרטים אחרים הנוגעים ליכולותיה ואבזורה טרם פורסמו, אולם בפיג'ו מאשרים שימוש נרחב בעץ איכותי, מערכת מידע מתקדמת, וכן מאשרים כי יופצו בסמיכות לפתיחת התערוכה נתונים טכניים נוספים.

פיג'ו ממעטת לגלות מהן התכניות העתידיות של האקסלט, אך נוכח החיבור עם דונגפנג הסינית שנרקם בחודשים האחרונים, עושה רושם כי גרסת ייצור סדרתית תופיע בעוד שנתיים לכל היותר. המטרה של בכירי פיג'ו היא לרכוש מחדש נתח בשוק היוקרה לצד מותג DS, שם מתחרות מרצדס CLA כאמור, ובעתיד הלא רחוק גם סקודה ויז'ן סי.

עוד הרבה על פיג'ו בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פיג'ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully